З кожним роком брендам стає все складніше завоювати увагу клієнта. За таких умов важливо знайти оригінальний підхід для просування та підвищення впізнаваності.
Одним з ефективних рішень в цьому випадку може стати брендована продукція. Наприклад, ви можете купити шопери оптом https://the-blub.com/pages/for-wholesale-buyers для вашого бізнесу та отримати нативну рекламу. В цій статті розповімо, чому сумки є маркетинговим інструментом, і як їх правильно використати.
Сумки спочатку були створені як екологічна та зручна альтернатива поліетиленовим пакетам. Проте, з часом вони удосконалилися і стали невід'ємною частиною модних трендів та символом усвідомленого споживання. Зараз їх виготовляють з тканини, джуту, канвасу, еко шкіри, нейлону та інших матеріалів.
Більшість мають ергономічну форму та достатню місткість. Але, зручність та екологічність - не єдині переваги. Використовуючи певні технології, виробники можуть робити друк на еко сумках. Ця особливість робить аксесуар корисним для бізнесу.
В чому це проявляється? Все просто. Друк на шоперах - це додатковий інструмент для реклами. Фірмовий логотип або напис, створений на таких аксесуарах, бачить дуже багато людей. Таким чином для тих, хто вже знайомий з брендом, це нагадування, а для нових потенційних клієнтів - привід дізнатися більше.
Шопери є ідеальним носієм вашого логотипу, фірмового стилю, контактів або навіть меседжу бренду. Вони працюють як "ходяча реклама". Яким чином? Еко сумка з логотипом закриває одразу кілька цілей:
Безліч успішних кейсів підтверджують - компанії, що використовують шопери, часто мають сильніший зв’язок з клієнтами. До того ж, варто звернути увагу на вигідні вкладення. Бренди, які замовляють шопер з власним принтом, витрачають кошти на рекламу один раз без необхідності робити періодичні оплати (як наприклад, в таргет).
Зробити це дуже легко, якщо знати про основні способи. Друк на екосумках буде доцільним для наступних рекламних кампаній:
Ще один дієвий метод - це використання як сувенірну продукцію для партнерів. Це підвищить їхню лояльність та одночасно допоможе отримати додаткову рекламу. Ну, в завершення варто згадати про випуск лімітованих колекцій. Наприклад, можна замовити шопер з принтом до особливої події чи як креативну продукцію для продажу.
У 2025 році турбота про довкілля - не просто тренд, а очікування споживачів. Бренд, що обирає еко шопери з логотипом автоматично формує позитивне враження, демонструє відповідальність та приваблює цим нову аудиторію. Сучасні споживачі більше довіряють компаніям, які підтримують заходи, направлені на сталий розвиток.
Екосумка з логотипом в певній мірі є “обличчям” та візиткою компанії. Саме тому, варто звертатися до перевірених виробників. Наприклад, можете замовити аксесуари з принтом у The Blub. В інтернет-магазині великий вибір моделей, а для друку використовуються сучасні технології.
“Джерело: the-blub.com”