Кожна четверта ужгородська маршрутка – небезпечна для пасажирів. Місцеві даішники оглянули понад 600 автобусів і маршрутних таксі. Сто п`ятдесят з них виявилися технічно несправними. Із сотні автобусів зняли номерні знаки та заборонили експлуатувати. Найчастіше водії переобладнують маршрутки, встановлюють додаткові сидіння, блокуючи цим аварійний вихід. А ще – виходять на рейс з несправними гальмами та кермовими системами і старими шинами. Саме це і призводить до аварій.
Василь Пинзеник, старший державтоінспектор УДАІ УМВС у Закарпатській області: «Протектор шин, колеса. Вони постійно стараються у час пік перегружувати автомобілі, перевозять більше норми встановленої, і може бути так, що може колесо не витримати, розірвати колесо".
Тридцятирічний водій Василь Кондрич дозволу на перевезення пасажирів на своєму "Мерседесі" взагалі не має. Показує ліцензію, видану на зовсім інший мікроавтобус.
Василь Кондрич, водій маршрутного таксі: "Продали старий автобус і купили новий. І не встигли зробити ліцензійну картку на цей автобус. А так ліцензія є. Просто не на цей автобус. За один день не робляться документи".
Щоранку перед виїздом на маршрут фізичний стан водія та технічний – автомобіля перевіряють диспетчери. Приватні автобуси та маршрутки проходять техогляд чотири рази на рік. Чиновники просять провести наступного тижня позапланову перевірку.
Володимир Талісман, начальник відділу промисловості, транспорту та зв`язку Ужгородської міської ради: "Мы к этому вопросу относимся наиболее скурпулезно. Будем и далее. Надо, будем еще один раз, проведем, через 3 месяца проведем. Автобусы в городе Ужгороде будут ходить исправные".
Перевірки дисциплінують водіїв ненадовго, кажуть даішники. Пройшовши техогляд, вони знову переобладнують авто й продовжують нехтувати правилами дорожнього руху.