За визначенням європейських пенітенціарних правил (згідно із системою виконання кримінальних покарань), навчання — це один із основних компонентів процесу виправлення засуджених та запорука успішної соціальної реабілітації після звільнення.
Раніше в ув'язнених не було можливості навчатися, адже теоретично перебування в ізляторі триває в середньому З місяці. На практиці ж цей строк може розтягнутися до 2—З років. Часто від ув'язнених надходили прохання почитати щось з історії, географії, фізики чи астрономії, і заняття відбувалися в кімнаті виховної роботи. Чотири роки тому Ужгородський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді розпочав для підлітків навчальні тренінги. З кожним новоприбулим на співбесіді визначається рівень знань. Більшість із них, ще перебуваючи на волі, або не вчилися взагалі, або мали дуже погані знання чи прогулювали уроки.
За допомогою спонсорів одну з камер переобладнали в навчальний клас, в якому є дошка, сучасні парти та комп'ютер. Вчителям для щоденних уроків виділили години (ставки), ув'язнених забезпечили підручниками та зошитами. До речі, добір педагогів був дуже ретельним, але були й такі, що відмовилися викладати. Основну частину учителів складають чоловіки, адже контингент тут різний і можуть траплятися різні непередбачені ситуації.
За 2007-2008 навчальний рік курс навчання пройшли 18 ув'язнених. Цими днями учні складають іспити, після яких троє з них отримають повну середню освіту, а двоє — базову.