Маркетинг зобов’язаний крокувати в ногу з часом, особливо у сфері диджитал. В цифровому середовищі постійно з'являються інновації — корисні новинки, ефективні тренди. Найгучніша прем’єра серед них — вільний доступ до практично необмежених можливостей штучного інтелекту.
Поспілкуватися з ШІ не спробував наразі лише лінивий, а найкмітливіші вже активно залучають його до роботи. Штучний інтелект корисний у багатьох сферах діяльності, в тому числі й для створення РРС-реклами. Всім, хто хоче опанувати новітні інструменти вебмаркетингу стануть в пригоді онлайн курси webpromoexperts.net. На них ментори та практики діляться унікальним досвідом, навчають ефективно використовувати всі наявні можливості диджиталізованого середовища.
Створення ефективної рекламної кампанії в інтернеті пов’язане з десятками кропітких операцій, рутинними процесами та глибинним аналізом даних. РРС-шникам варто видавати символічні медалі вже за терпіння та наполегливість. А краще — залучити їм у помічники ШІ, щоб розвантажити для креативних задач. Делегувати штучному інтелекту можна щонайменше 5 завдань:
Завдання на межі інтересів SEO та РРС. ШІ може швидко проаналізувати пошукові запити та на їх основі створити текстовий контент. Людині для цього знадобиться кілька робочих днів, а розумна машина впорається за кілька хвилин. В пригоді стануть проєкти NeuronWriter та Weblium.
Звітність та презентація РРС-спеціаліста — окремий вид мистецтва, що займає забагато часу. За допомогою Otter.ai можна зосередитись на процесі обговорення, а не на формуванні пакета даних. За потреби інструмент розішле адресатам інформацію у зручному інтерактивному форматі.
Замість класичних інструментів, що вимагають людського контролю, можна використати інструмент KeywordSearch на базі штучного інтелекту. Він продуктивно та чітко фіксує ключові слова та підбирає оптимальні з них для конкретної рекламної кампанії.
Навіть такий об’ємний та складний процес можна спростити за допомогою ШІ, доручивши розробку стратегії інструменту DigitalFirst.AI на інтелектуальній платформі. Система прорахує терміни, цілі, завдання, бюджет та кроки на основі запиту, скоригує результат та запропонує альтернативу за потреби. Поточний контроль запуску кампанії також можна частково виконати з допомогою ШІ.
Найкращу частину роботи РРС-шника можна залишити собі або застосувати трохи магії ШІ. Багато корисних програм полегшують обробку та створення не лише текстових, а й графічних, відео- та аудіоматеріалів. Вони не досконалі, проте дуже креативні, мають доступ до широкого кола графічних даних та вміло ними оперують.