З року в рік аналітики споживчого ринку фіксують збільшення кількості онлайн-покупок. Згідно з останніми статистичними даними, упродовж останніх 12 місяців близько 58% споживачів регулярно робили замовлення в інтернет-магазинах. Майже 22% купували онлайн хоча б раз в місяць. Загалом досвід інтернет-покупок є у понад 80% споживачів.
Сектор онлайн-торгівлі, попри складні умови, активно розвивається. Значна частина електронних майданчиків на кінець 2023 року відновила обсяги торгівлі до довоєнного рівня. Як з’ясували експерти Emporium, утриматися на ринку продавцям значною мірою допомогли спеціальні знижкові пропозиції. Згідно з даними працівників сервісу, з січня 2023 року по грудень кількість покупців, які шукали промокоди Emporium на знижку, збільшилася на 25%. Навіть більше. Аналітичні дані свідчать, що близько половини потенційних покупців планують замовлення таким чином, щоб скористатися промокодом, купити по акції чи на розпродажі.
Аналізуючи запити, в Емпоріум також з’ясували, що чоловіки використовують промокоди на знижки частіше, ніж жінки — 53% проти 47%. Найактивніше промокоди з сайту Emporium використовують українці віком від 25 до 35 років (35%). Близько 30% тих, хто застосовує промокод на знижку, — це люди у віці 36-45 років. Серед вікової категорії 46-56 років лише 15% активують промокод під час замовлення. Покупці цієї групи, за їх словами, намагаються економити, купуючи акційні товари, бо отримують більші знижки. Люди 60+ вкрай рідко запитують коди на знижку (менше, ніж 4%). Одна з причин — вони частіше купують потрібні товари в фізичних магазинах. Нечасто можливістю отримати знижку цікавляться молоді люди — 18-22 роки (приблизно 8%).
Магазини-партнери Емпоріум, чиї промокоди та акційні пропозиції сервіс розміщує на своїх сторінках, називають різні причини використання такого маркетингового інструменту як знижки. Основними з них є:
Також промокоди пропонують, щоб залучити нових користувачів та зберегти лояльність постійних замовників.
Як свідчать результати досліджень, для понад 80% наявність промокода є підставою для прийняття рішення придбати товар чи послугу. Вибираючи з кількох брендів чи моделей, третина покупців в першу чергу бере до уваги розмір знижки за промокодом. Для майже 38% покупців саме можливість заощадити з промокодом є основним стимулом до придбання товару.
Разом з тим, майже 40% тих, хто цікавиться промокодами, відмовляються від придбання товарів преміумкласу, якщо їх пропонують з високими знижками.
Emporium — це незалежний агрегатор знижок, який співпрацює з вітчизняними та міжнародними брендами. На сайті доступно більше 10 000 актуальних промокодів, бонусів, акцій та купонів.