Про це йдеться в інформації пресслужби Закарпатського апеляційного суду.
Суд першої інстанції визнав особу винуватою та призначив покарання у виді позбавлення волі строком на 3 (три ) роки з позбавленням права керування транспортними засобами на строк 3 (три) роки.
Суд апеляційної інстанції визнав призначене місцевим судом покарання явно несправедливим.
Закарпатський апеляційний суд постановив: апеляційну скаргу Закарпатської обласної прокуратури задовольнити частково, а вирок Іршавського районного суду Закарпатської області від 10 лютого 2022 року в частині призначення покарання скасувати. В цій частині ухвалити новий, призначивши покарання у виді позбавлення волі на строк 5 років 6 місяців з позбавленням права керування транспортними засобами на строк 3 роки. В решті вирок залишити без змін.
З матеріалів справи відомо, що пізно ввечері, в грудні 2020 року, обвинувачений, будучи позбавленим права керування транспортними засобами у 2019 році строком на 3 роки, не маючи водійського посвідчення, діючи самовпевнено, керуючи у стані алкогольного сп`яніння власним автомобілем, перевищуючи допустиму швидкість руху у межах населеного пункту, а саме 50 км/год, проявив неуважність до дорожньої обстановки, що склалася, та її змін - з моменту виникнення перешкоди для руху у вигляді автомобіля, що рухався попутно в межах його смуги з меншою швидкістю руху, який обвинувачений об`єктивно був спроможний виявити, не дотримався безпечної дистанції та безпечного інтервалу, не вжив заходів для зменшення швидкості та допустив зіткнення передньою правою частиною керованого ним автомобіля із задньою лівою частиною автомобіля марки «Volkswagen Caddy», що призвело до втрати обвинуваченим керування автомобілем, виїзду його через зустрічну смугу руху на ліве, по ходу свого руху, узбіччя, з послідуючим наїздом на трьох пішоходів, які в той час рухалися по лівому узбіччі, у попутному напрямку для автомобіля обвинуваченого.
У результаті ДТП один потерпілий отримав тілесні ушкодження середнього ступеню тяжкості, другий потерпілий отримав тяжкі тілесні ушкодження, що небезпечні для життя. Також у результаті дорожньо-транспортної пригоди третій постраждалий М. отримав тілесні ушкодження у вигляді множинних відкритих уламкових переломів кісток склепіння та основи черепа зі зміщенням уламків, тяжкого забою головного мозку, ушкодження речовини головного мозку уламками кісток, поширеного деструктивного субарахноїдального крововиливу, травматичного шоку, згідно п.2.1.3. б.в.о. «Правил судово-медичного визначення ступеня тяжкості тілесних ушкоджень», відносяться до тяжких тілесних ушкоджень, що небезпечні для життя в момент їх спричинення, та знаходяться в прямому причинно-наслідковому зв`язку із настанням його смерті.
Як повідомляло Закарпаття онлайн, 30-річний капітан іршавської «Бужори» Мирослав Мудра загинув пізно ввечері 16 грудня 2020 року. На в’їзді у Іршаву, поблизу готельно-ресторанного комплексу «Іллара», на футболіста наїхав п’яний водій без прав, машину якого відкинуло на узбіччя після зіткнення з іншою автівкою під час невдалого маневру обгону.