У четвер, в кіосках області замість звичних двох газет — «Старий Замок» і «Старий Замок Паланок» на прилавках з"явилося одне видання — повноколірний, 24-х сторінковий, оновлений «Старий Замок Паланок», — результат об’єднання двох популярних закарпатських газет.
На прес-коференції, що відбулася того ж дня, засновники газети Юрій Клованич та Іван Лилик, а також представник Рекламно-інформаційної агенції «Вест» Петро Поліха розповіли журналістам про особливості нового видання, а також невідоме ще для нашого медійного ринку поняття «Засади редакційної політики». Подібні засади, на яких базуватиметься робота нової газети, на Закарпатті запроваджено вперше. Згідно з цим документом, співвласники зобов’язуються не втручатися у виробничий процес, зокрема, через заборону певних публікацій, а головний редактор відповідатиме за збалансованість та неупередженість інформації. «Укладення такої угоди – прецедент для Закарпаття і четвертий випадок в Україні, – зазначив Юрій Клованич. – Вона сприятиме балансу інтересів. Ми є абсолютно відкритими, не ховаємо інформації, хто є співвласником, як це часто буває. Іван Лилик – директор ТОВ «Барва».
Видання залучило до роботи найкращих закарпатських журналістів, і перший номер газети засвідчив, що це справді нове слово в обласній пресі.
Об’єднання двох брендів сталося після дворічного розколу. За словами Юрія Клованича, два роки тому «Старий Замок» мав десь 10 тисяч читачів, однак через розкол більшість їх було втрачено, тому й було вирішено знову об’єднатися. Видання виходитиме щочетверга на 24 шпальтах. Через півроку газета планує вийти на нульовий баланс, а відтак стати самоокупною.
"Закарпаття online" за матеріалами "Мукачево.нет" і ЗІК
08 вересня 2006р.
Теги: