Як йдеться у повідомленні, новий графік руху поїздів на 2024 рік розробляється з урахуванням відгуків пасажирів. Понад 7000 користувачів мобільного застосунку УЗ дали свої пропозиції цієї осені. Основний акцент було зроблено на покращенні дефіцитних сполучень: міжнародних та гірських. Саме гірський напрямок на піку літнього сезону став найбільш популярним серед організованих груп дітей на оздоровленні з прифронтових регіонів, а також військовослужбовців у заслужених відпустках.
Серед ключових оновлень міжнародного напрямку вказано, зокрема, розвиток хабового сполучення через Чоп: нові міжнародні поїзди Чоп — Відень та Чоп — Прага стикуються одразу з низкою поїздів по Україні.
Призначено також низку внутрішніх маршрутів по Україні, зокрема в напрямку Закарпаття:
№193/192 Кривий Ріг — Ясіня, що курсуватиме через день та вперше поєднає прямим сполученням Криворіжжя з Карпатами.
№345/346 Ужгород — Чернівці, що курсуватиме щоденно та дозволить відновити історичне пряме сполучення Закарпаття з Буковиною через популярний гірськолижний курорт у Славську.
№28/27 Київ — Мукачево, закладений у розкладі на пікові дати, поєднає столицю зі Славськом і Закарпаттям новим денним сполученням.
№145/146 Суми — Рахів дасть сполучення півночі з гірськолижними курортами Прикарпаття та Закарпаття.
№365/366 Луцьк — Рахів дозволить мешканцям Луцька та Рівного отримати сполучення з Моршином, Долиною, Калушем, Франківськом, Яремче, Буковелем, Ворохтою. А ще Львів отримає максимально зручне сполучення з гірською місцевістю.
№368/367 Луцьк — Ужгород дасть сполучення Луцьку зі Львовом, Мукачевом та Чопом.
Популярні поїзди Укрзалізниці, що мали успіх у минулому графіку, стають щоденними: №5/6 Запоріжжя — Ясіня, №40/39 Запоріжжя — Солотвино та поїзд Луцьк — Ужгород, який у новому графіку отримав нову нумерацію 368/367.
Також покращення графіків та маршрутів стосується цілої низки поїздів популярних гірських напрямків як єдиної безпечної локації для відновлення та перезавантаження українців. Так, наприклад, поїзд №25/26 Одеса — Рахів отримав більш зручне вечірнє відправлення з Одеси о 18:20 замість 14:02, а маршрут поїзда №357/358 Київ — Ворохта буде подовжено до станції Ясіня, звідки починаються популярні рейси в гори.
Iwan 2023-12-13 / 23:38:45
Порожній піар, а Ви були такими наївними, і не розуміли від самого початку, що той проєкт (в такому вигляді, як його презентували) - без входження України до ЄС - неможливий.
Наївно гадати, що два перетини кордону з повними контролями (це щонайменше +4 год: двічі по 1+1 год) комусь сподобається при подорожі з Рахова до Ужгорода.
Інша річ - відновити залізничний міст з Бочікою Маре до Великого Бичкова (можливо трохи в іншому місці, ніж був початково) і беззупинно транзитувати тих 13 км по Румунії. Це втричі менше, ніж 39 км ПЛАТНОГО транзиту по Румунії, а поза тим студентам можна возити курку, ковбасу, бризу та інші продукти, а так потрібно все вилучати. А ще додадуться Великий Бичків, Біла Церква та Солотвино до цього привабливого маршруту... але місцевим владам то не було цікаво... скільки я їх на то не намовляв.
Важко повірити, що хтось вірив, що з Рахова можна буде їздити до Ужгорода через Румунію з повноцінними зупинками на румунському березі... хіба особам жіночої статі та чоловікам 60+.
Однак, якщо б це когось цікавило, то є можливий варіант сполучення з Рахова до Ужгорода через ІФ, Стрий, Мукачево та Чоп: з відправленням із Рахова о 19:37 та прибуттям до Ужгорода о 7:43. Таке можна організувати бодай через день із Рахів - Луцьк, якщо буде попит. Голосуйте.
Бонді 2023-11-21 / 21:27:57
Бо зима йде! Всі йдуть ліжоватися!
Порожній піар 2023-11-21 / 21:08:12
На Закарпатті немає прямого сполучення залізницею між Ужгородом і Хустом, Солотвином. Ганьба місцевій владі і УкрЗалізниці.
Микита піарився на поїзді Ужгород-Іванофранківськ (через Рахів). Його нема і не буде.