Все більше людей купує одяг через інтернет. По-перше, це зручно, бо можна пошопитися в будь-який зручний час. По-друге, набагато ширший вибір речей. І по-третє – вигода, оскільки можна відслідковувати знижки чи обирати одяг б/у. Ця тенденція є позитивною і для продавців. Зростання активності замовлень в інтернеті дає змогу будувати власний бізнес чи просто позбуватися непотрібних речей. Проте, щоб продажі пішли в гору треба враховувати кілька нюансів щодо організації процесу. Є кілька загальних рекомендацій, які допоможуть в торгівлі одягом через інтернет.
Ведення бізнесу чи просто продаж непотрібних речей онлайн потребує комплексного підходу. Щоб цей процес був вдалим, варт врахувати наступні аспекти:
Вибір майданчика.
Якісний фотоконтент.
Детальний опис.
Активна взаємодія з покупцем.
Готовність домовлятися.
Розглянемо кожну пораду більш детально.
Продавати в інтернеті можна або на власному сайті, або на торгівельних платформах таких як: olx, izi або Shafa.
Другий спосіб універсальний. Продаж речей на торгівельних майданчиках підходить всім: магазинам, виробникам, дропшиперам, людям, які просто хочуть позбутися зайвих речей. Принцип роботи торгівельних платформ простий, потрібно лише зареєструватися та викласти оголошення. За цю можливість майданчик знімає комісію з проданих речей. Проте загалом вона невелика і якщо порівнювати з затратами на відкриття власного інтернет-магазину в десятки або і сотні разів нижча.
Що стосується першого способу, то він досить затратний і підходить лише або виробникам, або продавцям з великим обсягом товару. Варто зазначити, що створення якісного онлайн-магазину досить дорогий процес. Потрібно не тільки створити сайт, а й замовити просування, рекламу, аби залучити відвідувачів.
Аби продати одяг швидше, потрібно надати покупцю можливість добре його розглянути. Тому варто зробити якісні фото. При цьому варто врахувати кілька нюансів:
має бути гарне освітлення, щоб річ було добре видно;
в профілі має бути кілька фото з річних ракурсів та відстані;
якщо є нюанси (затяжка, пляма, розійшовся шов), то дефект треба фотографувати максимально детально.
Краще відразу зробити якісні фото, це зекономить час, адже не доведеться на прохання кожного потенційного покупця.
В публікації треба вказати точні характеристики речі:
тип;
розмір;
матеріал чи сезон;
стан.
Для вдалих продажів треба забезпечити оперативний контакт. Відповідайте на запити максимально швидко, консультуйте, висилайте додаткову інформацію, коли попросять, відповідайте на питання. Так, це все енергозатратно. Проте саме високий рівень клієнтоорієнтованності може підштовхнути покупця до замовлення і повторної покупки саме у вас.
Нерідко покупці цікавляться можливістю торгу чи знижкою на пересилку товару, чи просять відправити річ певною транспортною компанією. Перед продавцем стоїть дилема: поступитися та погодитися чи відмовити?
Якщо ви дійсно зацікавлені в продажі, то варто проявляти гнучкість та вчитися шукати взаємовигідний консенсус в подібних ситуаціях. Це не просто, проте часто подібний підхід приносить результат – продаж.
Підводячи підсумки варто відмітити, що продаж одягу в інтернеті – це досить простий процес. Достатньо викласти публікацію на торговому майданчику та чекати замовлення. Але щоб прискорити процес та швидше отримати вигоду, треба знати певні тонкощі оформлення об’яви. Що саме враховувати – детально розказано в статті.