Про це повідомляється у системі «Прозорро».
На аукціоні із закупівлі послуги проведення «поточного ремонту мостів на автомобільній дорозі державного значення Т-07-18 Нижні Ворота - Воловець - Міжгір`я на км 26+378, км 27+927, км 29+947, км 30+907, км 36+802, км 43+021» конкурували ТОВ «ПБС» та ТОВ «Автоміст», яке і перемогло запропонувавши замовнику вигіднішу цінову пропозицію. Економія склала 1,3% від очікуваної вартості. Роботи профінансують з державного бюджету.
Згідно із умовами договору та тендерною документацією, до 30 вересня 2023 року підрядник повинен відремонтувати шість мостів між Воловцем та Міжгір’ям сумарною протяжністю 248 м (трохи менше 2,5 км). Тобто, ремонт одного метра моста коштує 47,4 тис. грн.
Під час проведення ремонтних робіт планують використати арматурну сталь по ціні 39,2 тис. грн за тону, емульсію бітумну, дорожню по ціні 29,9 тис. грн, металеве бар`єрне огородження мостове оцинковане по 91,1 тис. грн, цемент М-400 по 4552,33 грн за тону та асфальтобетонну суміш гарячу дрібнозернисту щільну, марки І на бітумах БНД по ціні 5130 грн.
У своїх розрахунках у тендерній документації замовник посилався на червневі ціни «автодорівського» ДП «ДерждорНДІ». У той же час деякі види будматеріалів по Закарпатській області можна придбати на 10-20% дешевше. Наприклад, ціни на арматурну сталь стартують від 41,4 тис. грн, а на металеве бар'єрне огородження мостове оцинковане - від 82 тис. грн.
На покриття ризикiв та додаткових витрат, пов' язаних з iнфляцiйними процесами, заклали 817,8 тис. грн, тобто 7% від загальної вартості робіт сумою 11 750 000 грн.
ТОВ «Автоміст» із статутним капіталом 9,3 тис. грн та основним видом діяльності «42.13 Будівництво мостів і тунелів» зареєстроване у м. Мукачеві Закарпатської області. Керівником та бенефіціаром компанії значиться Андрій Головченко.
Сума договорів ТОВ, укладених через «Прозорро», сягає 91,47 млн грн. Основні замовники будівельних послуг «Автомосту» - служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області (39,8 млн грн), управління будівництва та інфраструктури Мукачівської міської ради (32,5 млн грн) та Свалявська міська рада (14,4 млн грн) та ін.
Із судових документів відомо, що ТОВ «Автоміст» надавало свою спецтехніку одному із найбільших освоювачів «дорожніх коштів» у Закарпатській області ТОВ «ШБУ-77» для проведення ремонту автомобільної дороги державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт «Соломоново» - Велика Добронь – Яноші» з під'їздом до контрольно-пропускного пункту «Косино» на ділянці км 3+794 – км 19+953», під час якого, як підозрювали правоохоронці, «ШБУ-77» привласнило державні кошти.
У свою чергу «Автоміст» залучало підрядниками закарпатських облавтодорців. У 2018 році ДП «Закарпатський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України» зверталось до Господарського суду Закарпатскої області з позовом до ТОВ «Автоміст» «про стягнення 466 346,05 грн., включаючи: основний борг на суму 440 233,00 грн., інфляційні втрати на суму 19 238,18 грн., 3 % річних на суму 6 874,87 грн.». «Автоміст» заборгував цю суму дорожникам, з якими у 2017 році уклав договір субпідряду на капремонт мостового переходу на автомобільній дорозі Синевир-Синевирська Поляна км 3+436 в Міжгірському районі (сьогодні приєднаного до Хустського району – ред.) Закарпатської області. Рахункова палата України під час проведення аудиту встановила, що капремонт мосту може бути неякісним, а бюджетні кошти на нього використали з недотриманням вимог законодавства.
Серед засновників крім Андрій Головченка значаться Наталія Дашук, Олена Сидоряк та ТОВ «Колегіум Груп». Близький родич Олени Сидоряк, Юлій Сидоряк, працює начальником відділу якості, технічного контролю та нових технологій Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, а також входить до тендерного комітету служби. За даними аналітичної системи YouControl, ТОВ «Колегіум Груп», яке також є засновником ТОВ «Автоміст», належить закарпатському адвокату Олексію Пазині.
Андрій Головченко також раніше був серед засновників ТОВ «Котедж», у якому пересікався з, зокрема, з Романом Босаком (також екс-засновник ТОВ «Автоміст») та Іваном Симодейком. Симодейко раніше очолював бюро Мукачівської районної партійної організації політичної партії «Сильна Україна» Сергія Тігіпка, а на виборах народних депутатів у 2006 був представником від «Партії регіонів» у складі окружної виборчої комісії по ОВО №68 (включає м. Мукачево та Мукачівський район).
Олена Мудра
ДоТТТ 2023-09-02 / 18:45:34
А Воловець і Міжгір'я ще мають статус селища чи вже села.
до ТТТ 2023-09-01 / 21:01:29
ПБС немає часу! вони полоси малюють і буряни скубають! (( а,, грошики капають.
п.с. коли в Соймах робила міст фірма , зареєстрована в однокімнатній(!) квартирі, то всім все було добре!) "Автоміст" не найгірше з того , що маємо в дорожній службі!
Мойші 2023-09-01 / 14:22:05
Ну звичайно, що заказна :) Заказана народом України, якому набридли злодії, корупціонери і т.д.
Мойша 2023-09-01 / 12:27:42
Стаття явно заказна!!! ТОВ "автоміст" серйозна компанія з порядним і відповідальним керівником Андрієм Головченком!!!
ТТТ 2023-09-01 / 11:35:17
Дуже хотілося б почути від "Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області" та безпосереднього її "куратора" Мирслава Золтановича БІлецького коли нарешті вони побачать цілковиту безглуздість та нехлюйство на автодорозі Хуст - Долина, де уже два з половиною роки ПБС у ході чи то реконструкції, чи то капітального ремонту (бо ніхто не може сказати як саме називався цей дерибан бюджетних коштів "великим крадівництвом") були демонтовані мости і уже фактино два з половиною роки ті мости так і не добудовані, забезпечено частковий односторнній проїзд! Мова іде про 2 мости між с. Липча та с. Горінчово, міст через р. Ріка між с. Березово та с. Нижній Бистрий (минулого року через покинуту недобудову із моста у річку впав легковик - одна людина загинула, ще 3 важко травмовані)... По цій автодорозі є ще декілька ділянок недобудови, а є 2 ділянки по 400 - 600 метрів, де взагалі роботи і не починалися, проїзд там на межі аварійного! Два з половиною роки - родовбали і залишили!!!! Для чого було демонтувати попередні, якщо не маєте потуги чи бажання відновлювати? Восени минулого року один із прорабів цієї "перебудови" з гордістю заявляв: до Нового року забезпечимо проїзд по відновлених двох мостах! Все закінчилося монтажем бетонного перекриття одніє полоси руху одного мосту, навіть заїхати на це перекриття неможливо, бо там ще не демонтовані опалубки для бетонних конструкцій... По цій автодорозі надзвичайно інтенсивний рух і приватного авторанспорту, і різного сполучення пасжирського автотранспорту, і вантажного транспорту (який дуже часто ламається при переповзаннях через ці штучні перепони і створює багатогодинні корки у цих вузьких місцях), бо ця дорога веде до двох перевалів до Львівської та Іванофранківської областей!