Цей сервіс успішно працює вже 7 років: за перший рік перевагу надали близько 5 тисяч споживачів на Закарпатті. Відтоді щороку в «Особистому кабінеті» реєструється близько 20 тисяч нових користувачів і станом на сьогодні ним користуються понад 145 тисяч закарпатців.
Функціонал «Особистого кабінету» розроблений для зручності споживача: тут можна завантажити квитанцію, отримати інформацію, яка зафіксована у картці споживача, контролювати обсяги споживання та дистанційно передати показники лічильника газу, перевірити поточний баланс, бачити всю історію розрахунків в одному місці, звірити історію платежів та здійснити оплату за розподіл газу в режимі онлайн. До одного акаунту можна приєднати до 25 особових рахунків.
«Особистий кабінет» значно спрощує спілкування клієнта та газорозподільної компанії. До прикладу, кожен споживач після реєстрації має можливість поставити запитання фахівцям компанії, використовуючи зручну функцію надсилання повідомлень. Особливо зручною послуга є для клієнтів, які проживають у віддалених та гірських районах. Маємо схвальні відгуки від споживачів, які вже роками користуються «Особистим кабінетом», звикли до нього й контролюють стан своїх справ, не виходячи з дому», — розповідає начальник управління клієнтського простору АТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.
Як зареєструватися в «Особистому кабінеті»:
- Зайдіть на сайт 104.uа чи встановіть додаток на смартфон;
- Оберіть кнопку "Увійти" і далі — "Створити акаунт";
- Вкажіть адресу електронної пошти — надійде код на неї, який потрібно буде використати для подальших дій;
- Придумайте пароль;
- Оберіть компанію (в нашому випадку це — АТ "Закарпатгаз");
- Вкажіть номер особового рахунку;
- Напишіть номер лічильника або суму останнього платежу за цим рахунком (на вибір).
Зареєструвавшись в Особистому кабінеті, закарпатці можуть вирішувати питання у будь-який зручний для себе час та з будь-якої точки світу, — пояснюють у компанії.
Пресслужба АТ «Закарпатгаз»