Найпомітніша серед них – фірма https://maxtone.muzline.ua/uk/, тайванський виробник, що постачає на прилавки магазинів сотні моделей гітар, перкусії, духових інструментів для широкого кола виконавців. Як відзначають експерти інтернет-магазину Музлайн, популярність її продукції рік у рік зростає, і в нашому матеріалі спробуємо розібратися – чому.
Maxtone - один із тих брендів, що обрали політику заповнення своїми продуктами всіх доступних ніш. Він починав у 70-х роках 20 століття як виробник ударних, але пізніше суттєво розширив асортимент основних товарів, і продовжив підтримувати цей напрямок до сьогодні. Актуальний каталог, запропонований світовому ринку, включає зараз такі групи товарів:
Для всіх них характерні насамперед уніфікованість у питаннях дизайну та характеру звучання, практичність та досить високий рівень надійності, прийнятна якість збірки та запас міцності на багато років використання.
При цьому в жодному разі не можна ігнорувати той факт, що в акустичному сенсі практично всі продукти Maxtone, як, втім, і будь-які інші "конвеєрні" інструменти, далекі від досконалості. Безумовно, вони, як то кажуть, тримають стрій, придатні для повноцінного музикування, роботи в оркестрі, навчання і так далі, але геть-чисто позбавлені головних переваг - унікальності тембру і характерного динамічного забарвлення.
Компенсується це більш ніж демократичною ціновою політикою, якої бренд дотримується дуже послідовно протягом багатьох років існування. Завдяки цьому йому вдалося зібрати в усьому світі колосальну лояльну аудиторію, що складається переважно з напівпрофесійних виконавців, учнів музичних коледжів та шкіл, учасників аматорських ансамблів та оркестрів.
Він забезпечує їх прийнятними за ціною, якістю та доступністю інструментами, які допомагають їм робити перші успіхи у виконавстві, займатися творчістю, вчитися та розвиватися, не відкладаючи це на потім. Спеціаліст інтернет-магазину Muzline прогнозує стабільне зростання впливу бренду Maxtone на світовому ринку, і, можливо, перехід на новий рівень якості, підвищення класу продукції та успішне завоювання нових ніш.