В Ужгороді влаштували "круглий стіл" щодо розробки транспортної моделі міста й околиць (ФОТО)

Завершення першого і початок роботи на другим етапом розробки транспортної моделі Ужгорода та його околиць обговорили напередодні під час круглого столу в Ужгородській міській раді.

В Ужгороді влаштували "круглий стіл" щодо розробки транспортної моделі міста й околиць (ФОТО)

Українсько-словацький проєкт «Стратегія адаптації до зміни клімату та заходи щодо пом’якшення її негативних наслідків для транскордонного регіону Словаччини та України «CLIMADAM» реалізується  за співфінансування з грантів Європейської економічної зони та державного бюджету Словацької Республіки. 

У дискусії взяли участь заступник міського голови Василь Пинзеник, головний архітектор міста Олег Боршовський, його заступниця Тетяна Полтавцева, начальник відділу транспорту міськради Петро Бобик, начальник управління містобудування та архітектури Закарпатської ОДА Микола Пігуляк, керівник ТОВ «Про мобільність» Дмитро Беспалов, працівниця товариства та керівниця проєкту Оксана Мирошниченко, науковиця, голова ГО «Інститут розвитку Карпатського регіону» Наталія Каблак, представники Холмківської, Оноківської, Середнянської, Ставненської ОТГ, онлайн долучилися партнери зі Словаччини.

Транспортна модель міста – це цифровий портрет території, який дозволяє оцінювати його транспортну ситуацію і водночас  математичний інструмент кількісної та якісної оцінки  для прийняття ефективних управлінських рішень. 

За словами Дмитра Беспалова, вона розробляється для того, щоб «вилікувати» всі, пов’язані з транспортною доступністю, логістикою болячки громади, території і перш ніж, до прикладу, будувати житловий масив, велике підприємство, дорогу чи розв’язку, отримати відповідь на запитання: що буде, коли ми це зробимо?

Представники ТОВ «Про мобільність» попросили учасників круглого столу поділитися, які є наболілі транспортні проблеми в їхніх громадах, якими вони бачать свої населені пункти в майбутньому щодо транспорту.

Заступник міського голови Василь Пинзеник розповів, що, на його думку,  Ужгород має бути містом без заторів, максимально пішохідним, із мережею добре спланованих платних паркувальних майданчиків. Від транспортної моделі насамперед потрібні відповіді, як усе це організувати, врахувати потреби автомобілістів, велосипедистів, пішоходів, де має бути односторонній/двосторонній рух, де встановлювати світлофори тощо.

Представники ОТГ, а звідти дуже часто мешканці їздять в Ужгород на роботу, закупки, у справах, для отримання освітніх, медичних, культурних та інших послуг, зазначали, що потребують регулярного, за чітким графіком сполучення комфортним транспортом, велодоріжок. Серед проблем, які називали найчастіше – мало громадського транспорту, немає чітких графіків його руху, дороги мають бути якісними і для транспорту, і для пішоходів, потрібні велодоріжки, можливість пересуватися на електросамокатах та інших видах транспорту, регіон потрібно з’єднати із сусідніми селами-містами Словаччини і синхронізувати транспорт між ними, Ужгород не має територій для розвитку, потрібна  системна співпраця міста та сусідніх громад.

Начальник управління містобудування та архітектури Закарпатської ОДА Микола Пігуляк та головний архітектор Ужгорода Олег Боршовський наголосили на важливості узгодженості транспортної моделі з генеральними планами територій.

Представники СЕО ТОВ «Про мобільність» зазначали, що зараз Ужгород – одне з найавтомобілізованіших міст, а це, крім логістики, шкодить й екології. Розповіли, що вже проаналізували з накладанням на карти кількість населення в Ужгороді та околицях і його потреби, зокрема, трудову міграцію;  мережі доріг, швидкість, інтенсивність руху; сукупний тижневий пробіг приміських автобусів; особливості залізничного сполучення; інтенсивність використання водіями та пішоходами вулично-дорожньої мережі тощо.

За підсумками обговорення домовилися про подальші кроки для підготовки транспортної моделі, зокрема, в громади надішлють додаткові запити для детального уточнення вихідних даних.

 

09 серпня 2022р.

Теги: круглий стіл, модель, місто, околиці

Коментарі

Еколог 2022-08-10 / 14:49:04
відчувається що це просто зібралися різні не підготовлені служби для просто обговорення питання - це не робоча і нерезультативна нарада. Для чого вони під час війни засідають????

Нік 2022-08-10 / 12:31:56
Вузькоколійка в стані ужгородський аеродрому і жд в Румунію тоже там. Еколог істину глаголит.

Еколог 2022-08-10 / 09:05:10
Транспортна інфраструктура обласного центру (міста) в першу чергу повинна ефективно забезпечувати функціонувння містаю. Транспорт органічно поєднаний з дорожною інфраструктурою. Дороги -це судини економіки. Розбудова дорожно-транспортної інфраструктури має мати економічне обгрунтування і максимально відповідати таким критерія, як: оптимальна вартість, ефективність, екологічність( зменшити негативний вплив на довкілля), довговічність і зручність для споживачів, ефективне і мобільне керування транспортними потоками.

Вуву 2022-08-10 / 01:04:26
Хай краще з Кошиць до Ужгорода протягнуть вузькоколійку і транспортне сполучення буде і туристична атракція .

Роман 2022-08-09 / 14:22:30
Думаю, що не треба вигадувати велосипед і все, що з ним пов'язано. Це перше! По друге платний в'їзд в центральну частину міста для всіх! По третє: мораторій на забудову! Досить! Ужгород не гумовий!

НОВИНИ: Соціо

23:51
30 родин із прифронтової Харківщини оздоровилися та відпочили на Закарпатті за час дії програми "Турбота"
23:19
Словаччина хоче відновити пасажирське залізничне сполучення із Ужгородом, яке припинилося 80 років тому
18:22
"Укрзалізниця" ще цьогоріч планує запустити потяг "Київ – Кошиці"
15:29
/ 6
Як "танець з бубном" за вітряки на Руні гудуть сільрада, лісівники та закарпатська влада
14:15
/ 1
Приватний поїзд "Прага – Чоп" сьогодні здійснив свій перший рейс
11:22
/ 3
Запис мого діда і сепаратне святкування Паски
11:11
/ 1
У Ракоші Вишківської громади попрощалися з полеглим Героєм Святославом Корнійчуком
20:19
/ 4
В Ужгороді на об'їзній депутати-"слуги" планують "роздерибанити" понад 1 га землі із заниженням вартості в 10 разів
21:59
/ 21
На Закарпатті було зроблено спробу дестабілізації шляхом перекриття доріг "через мобілізацію". Поліція звільнила проїзд
18:44
/ 36
Головою Ужгородського міськрайонного суду переобрано Віктора Данка
18:38
На війні поліг Віталій Петах зі Страбичова Мукачівської громади
02:00
/ 29
Комбат Руслан Каганець: "Без людей виграти цю війну неможливо. Ми не зробимо мільйон роботів із штучним інтелектом, які за нас воюватимуть"
00:32
/ 1
Відсьогодні на Закарпатті розпочалася нерестова заборона
21:48
Біля Солотвинського солерудника виявлено смітники, пластикові пляшки в карстових проваллях і забруднення потоку Глод
16:44
/ 3
В Ужгороді пойдуть чемпіонат України з велоспорту-МТБ та чемпіонат області
11:26
/ 4
На війні з росією поліг Ігор Сакало з Горінчова Хустського району
10:53
У лютому споживчі ціни на Закарпатті в цілому не зросли – статистика
11:15
"Щасливі діти" запускають новий цикл відновлювальних ретритів для мам із дітьми "Сила Карпат"
10:56
/ 6
В Усть-Чорній на Тячівщині попрощалися з полеглим Героєм Октавіаном Коненком
22:53
/ 3
У понеділок в Сваляві проведуть в останню дорогу полеглого 21-річного Героя Василя Томащука
22:20
/ 2
У Великій Копані попрощалися з Віталієм Чонкою, що загинув на Запоріжжі ще торік у червні
15:31
У лютому в порівнянні з торішнім груднем ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 1,4%
14:57
Торік на Закарпатті прийняли в експлуатацію житла на 17,8% більше, ніж у 2022-му
14:10
/ 1
Кабмін перерозподілив освітню субвенцію на 2024 рік: місцеві бюджети Закарпаття втратили 2,4 млн грн
23:00
/ 3
На війні поліг ровесник Конституції України Василь Цьока з Крайникова Хустської громади
» Всі новини