А тому, коли настає осінь або ж весна, виникає необхідність “перевзувати” зимову та літню резину відповідно. І в такому випадку кожен автовласник прямує на шиномонтаж, де, власне, й надають подібні послуги. Однак перш ніж попрямувати до СТО, не зайвим буде «озброїтись» деякою корисною інформацією, яка дозволить, по-перше, обрати підхожі шини, а по-друге, провести заміну покришок без помилок та якихось зайвих затрат.
Запам’ятайте раз і назавжди: під час заміни резини навесні середньодобова температура має становити вище 7 градусів. Адже за нижчих температурних умов літня шина втрачає свою еластичність та зчіпні властивості з дорожнім покриттям. А якщо їздити за теплої погоди на зимній резині, вона просто піддасться підвищеному зносу.
А тому навесні краще дочекатися стабільної теплої погоди, а вже затим йти на шиномонтаж.
Найкраще ставити покришки такого розміру, який рекомендує виробник авто. Адже якщо знехтувати рекомендаціями, це може дуже негативно вплинути на керованість авто та якість їзди загалом.
Приміром, занадто великі шини спотворюватимуть показники спідометру або ж зачіплятимуть елементи кузова. Повірте, це не сильно вас порадує в процесі їзди.
Практично всі виробники автопокришок маркують власні вироби. Це, як правило, виглядає отак: 225/45 R18 95Y або щось на кшталт цього. Таке маркування інформує водія про:
Обов’язково врахуйте це, особливо тоді, коли маєте намір замовити нову резину до вашого авто.
На професійних СТО, де надають послуги шиномонтажу, працюють кваліфіковані майстри, які знають свою роботу на відмінно, володіють багатим досвідом та використовують виключно сучасне обладнання.
Більше того, фахівці паралельно з, власне, заміною шин, виконують низку іншої роботи, наприклад, калібрування, встановлення оптимального тиску в колесах. Насправді це дуже важливі завдання, від яких залежить якість керування авто та правильний знос резини.
Тут все просто: шини без дисків зберігайте вертикально на попередньо підготовлених стелажах, а резину з дисками – можна розмістити горизонтально (одна на одну) або ж підвісити за диск. І обов’язково помийте їх перед «відправкою на відпочинок», очистіть протектор від камінців, бруду, затим зробіть помітку положення коліс (наприклад, ПП – праве переднє, ЗЛ – заднє ліве тощо).
«Перевзування» автомобіля – важлива справа, на яку не варто дивитись крізь пальці. Бо це і безпека їзди, і зручність, і комфорт, і оптимальна експлуатація транспортного засобу. Будьте відповідальними.