Про таке повідомив керівник напрямку вузькоколійних залізниць та ретротехніки Укрзалізниці Олег Заблудовський.
За його інформацією, наразі вже розпочалися активні роботи з підготовки рухомого складу, станційних будівель та колійного господарства.
Минулого тижня в депо Берегова був проведений комісійний об'їзд разом з представниками "Львівської залізниці" та РПЧ-5 Королево. Стан вузькоколійки наразі досить плачевний, на жаль, тож роботи досить багато і проект з відродження малої магістралі затягнеться на декілька місяців, а то і років. Але перший і найважливіший крок — відновити курсування приміського поїзда сполученням Виноградів-Хмільник, який було припинено у березні 2020 року через пандемію коронавірусу.
Попередньо планується, що потяг буде курсувати щоденно і виконуватиме три рейси туди-назад. На маршруті курсуватиме оновлений тепловоз ТУ2-034 і два відремонтовані вагони ПВ-40.
Жителі віддалених сіл Закарпатської області знову зможуть швидко і зручно їздити на роботу, на базар, на навчання, у справах до райцентру і т.д. Окрім цього, наразі вузькоколійкою будуть користуватися численні мігранти та біженці з інших областей України .
Після завершення війни тут планують такж і туристичні атракції та винні тури для мандрівників та любителів залізниці.