Метою Програми є забезпечення дотримання норм законодавства України про розміщення елементів благоустрою – зовнішньої реклами, тимчасових споруд, малих архітектурних форм тощо в Ужгороді на підставі дозволів, виданих згідно з рішеннями виконавчого комітету міської ради у встановленому порядку.
У разі недодержання та/або невикористання норм Порядку розміщення зовнішньої реклами, паспорту прив'язки тимчасової споруди, готується проєкт рішення виконавчого комітету міської ради щодо їхнього демонтажу.
Відповідальним виконавцем Програми визначено КП «КШЕП», яке буде забезпечувати реалізацію заходів Програми – демонтаж самовільно розташованих елементів, відповідно до рішень виконавчого комітету.
Зберігання демонтованих елементів здійснюється на території КП «КШЕП» або на території інших комунальних підприємств міста. У випадку виявлення власника демонтованого елемента, повернення здійснюється за умови оплати власником витрат понесених підприємством за демонтаж та тимчасове їх зберігання.
Фінансування програми на 3 роки передбачене у розмірі 2 млн 635 тис. грн, зокрема на цей рік – 735 тис. грн.