Про це на брифінгу щодо результатів роботи управління туризму та курортів облдержадміністрації у 2021 році повідомила начальниця підрозділу Маріанна Готра.
«Ми реалізовуємо Програму розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2021-2023 роки, що сприяє підвищенню туристичної привабливості та зростанню потоків гостей до краю», — наголосила Маріанна Готра.
На втілення відповідної програми в регіоні профінансовано з обласного бюджету 1 млн 150 тис.грн. Ці кошти спрямували на просвітницьку діяльність і науково-освітнє забезпечення розвитку туризму та діяльності курортів, на маркування відрізка Закарпатського Туристичного шляху, на розвиток туристичних дестинацій та на популяризацію туристичного потенціалу Закарпаття.
Найбільшу суму виділили на популяризацію туристичного потенціалу Закарпаття – понад 1 млн грн, які використовували для випуску сувенірної та презентаційної продукції, розробки віртуальних турів, аудіогідів, зйомки промоційних відеофільмів тощо.
Також цьогоріч завершується виконання проекту регіонального розвитку в рамках програми секторальної підтримки ЄС ,,Розвиток туристичної інфраструктури Закарпатської області через покращення навігаційних елементів та встановлення туристичних стоянок”, яким було передбачено встановлення 7 туристичних стоянок вздовж автомобільних доріг та їх облаштування; виготовлення 50 дорожніх знаків типу 5.53; виконання робіт щодо виготовлення та встановлення картосхем на в’їзді в область і облаштування чотирьох майданчиків та інформаційних схем на них. Роботи з облаштування туристичних стоянок та майданчиків планують завершити до кінця року.
«Серед цікавих цьогорічних проєктів, які втілили у межах Програми, — аудіогід “Замками Закарпаття”, активне просування в соцмережах відеороликів “Туристичне Закарпаття”, “Історико-культурне Закарпаття”, “Драйвове Закарпаття”, а також випуск фільму-маршруту “Tour De Ukraine — Закарпаття”», — зауважила Маріанна Готра.
Начальниця відділу маркетингу туристичної діяльності управління туризму та курортів облдержадміністрації Іванна Попенко зосередила увагу на пріоритетних напрямках діяльності підрозділу на наступних рік.
«Плануємо зробити більший акцент на участь у міжнародних виставкових заходах у Польщі, Румунії, Австрії, Грузії, Словаччині, Угорщині. Наші сусіди зацікавлені у реалізації спільних проєктів, зокрема транскордонних маршрутів. Таким чином збільшиться кількість туристів, а про місцеву продукцію та локації знатиме все більше людей», — зауважила Іванна Попенко.
За її словами, у 2022 р. також продовжать популяризувати регіональний продукт та маркувати туристичні маршрути задля безпеки людей, які подорожують Закарпаттям. Ще у планах — проведення Міжнародного туристичного форуму в області, до якого будуть залучені колеги з усіх областей України, а також з інших країн, організація інформаційно-пізнавальних турів місцями туристично-рекреаційної привабливості для блогерів, туроператорів та ЗМІ з метою активної популяризації краю та започаткування конкурсу підтримки ініціатив громадських організацій, що спрямовані на розвиток туристичної галузі.