Під час обговорення дотримання вимог законодавства та порядку електронної реєстрації дітей на дошкільну освіту відзначалося, що вже два роки поспіль в Ужгороді спостерігається зменшення кількості малюків.
Обговорили і підсумки додаткового, на курсах, тренінгах, семінарах навчання педагогів у цьому році, пріоритетні напрямки організації такого навчання у наступному році. Зокрема, діяли Школа інформаційних цифрових компетенцій педагогів Ужгорода, Інтерактивна школа сучасного педагога та інші, проводили консультування педагогічних працівників та керівників закладів. Уже підготували на наступний рік 30-годинну програму підвищення професійної майстерності. Для уточнення, як саме організовувати навчання, з яких питань, провели розширене анкетування-опитування самих педагогів.
Значну увагу приділили обговоренню ролі інклюзивно-ресурсного центру у забезпеченні потреб дітей з особливими освітніми потребами, адже від цього залежить не лише робота з такими дітьми, їхніми батьками, а й фінансування закладів на такі потреби. Наголошувалося, що фахівці Центру можуть спостерігати за дітками в закладах для підготовки індивідуальних рекомендацій і вчителям, і батькам.
В Ужгороді проводиться і значна позакласна, гурткова робота – за 9 напрямами: дослідно-експериментальним, художньо-естетичним, науково-технічним, фізкультурно-спортивним, туристично-краєзнавчим та інші. Так, у школах в цьому зайняті майже 4,5 тисячі дітей, і 4,3 – у дитсадках, у гуртковій роботі задіяні 164 педагоги. Лише гуртків, секцій спортивного напрямку – 52, вперше почали діяти у Класичній гімназії гуртки кулінарного, а також літературного мистецтва. Найактивніше, відзначалося, позакласна робота ведеться в «Гармонії», «Ялинці», «Проліску» та угорськомовній гімназії. Діти завдяки позакласній роботі не лише займаються цікавими справами, розвиваються, а й здобувають високі результати на різних спортивних, наукових змаганнях.
На колегії затвердили також план роботи міського управління освіти на наступний календарний рік, педагогів просили детально проаналізувати чималий аналітичний звіт за підсумками цього року, а також почати підготовку до трансформації своїх закладів за профілями, як того вимагає реформа освіти, повідомляють в Ужгородській міській раді.