З його слів, реалізація цього проєкту потребує близько 82 мільйонів гривень, уже проведені перемовини з керівництвом області про лобіювання включення цього проєкту до державної програми «Велике будівництво». А для загальної концепції транспортної моделі Ужгорода залучаються фахівці, зокрема й з інших регіонів України.
У перспективних планах влади Ужгорода є також будівництво великої об’їзної дороги біля міста, можливо, збільшення пішохідних зон у центрі, наприклад, від школи №9 до Будинку побуту на площі Шандора Петефі, можливо, з рухом лише для громадського транспорту.
Платні паркувальні майданчики для авто заплановано зробити насамперед на вулицях Олександра Фединця, Льва Толстого, Капушанській, площі Корятовича, буде проводитися відкритий конкурс для підприємців, які візьмуться за організацію цієї роботи.
Степан Сокира. 2021-12-23 / 06:08:25
Ну невже у контролюючих органів роблять самі суки?? Невже нема ні одного порядочного ревізора який зупинить цей безпредел??
Реаліст 2021-12-22 / 23:51:03
Ліпше не треба... Може після виборів. Вже Петефі зробили...... І вже хочуть переробляти
Андрій 2021-12-22 / 23:33:47
Пішохідні зони це добре, але мабуть краще тільки на вихідні. Взагалі транспорту дуже багато стало, просто навала якась, плюс будується дуже багато нових будинків і до кожної квартири буде ще придбано по одному автомобілю, скоро буде калапс
Ivan 2021-12-22 / 18:49:07
Ви краще повністю переробіть пішохідний міст, а не відреставруйте це гів.о
Читач 2021-12-22 / 14:30:27
Міст 3 цигани з кірками не зроблять, як Петефі.
Судячи з тих темпів товстожопий запланував красти на мостові років 15.
Совість 2021-12-22 / 13:47:46
**я цей мер повний ****он, жодні поточні ремонти не робляться, його цікавить тільки капремонт, де можна п***ити десятки мільйонів
456 2021-12-22 / 11:21:23
Тепер дерибанити будуть,не лиш довго буд Петефі але й міст
Беручи до уваги які підрядники та,їх нульові будівельники роблять петефі то цей міст який будуватимуть, знесе перша ж повінь
Віктор 2021-12-22 / 11:09:23
І це чудово