На жаль, нині більшість існуючих медіа-холдингів України не є такими з економічної точки зору. Більшість із них створювалися як партійно-корпоративні. Різні видання свого часу пробували опублікувати списки власників ЗМІ, однак ці дані аж ніяк не можна назвати офіційними, тому про більшість власників мас-медійного поля ми можемо тільки здогадуватися.
Утім, ситуація нині може докорінно змінитися: на ринок виходять потужні закордонні групи, здатні створити серйозні фінансові вливання. Окрім того, їх не надто цікавить закулісна боротьба місцевих князьків від політики, тож вони орієнтуватимуться не на важелі впливу, а на побудову перспективної інформаційної політики, котра буде враховувати ефективність роботи мас-медіа з точки зору ставлення до власності, прибутковості видань, професіоналізму колективу.
Саме такі пріоритети в роботі ставить перед собою Vorarlberger Medienhaus Group, що нині здійснює діяльність в Австрії (Vorarlberger Medienhaus), Німеччині (Quoka Verlag GmbH), Угорщині (Inform Мйсііа Kft.), Румунії (Intorm Media SRL) та Україні (ТОВ Інформ Медіа). Медіа-група сьогодні - це декілька тисяч тільки штатних працівників, сорок щотижневих видань,
більше десяти щоденних видань, а також кілька десятків онлай-видань та понад двадцять тематичних порталів.
Після довготривалих переговорів про придбання найпотужнішого рекламного видання на Закарпатті «Афіша Закарпаття» групою Vorarlberger Medienhaus Group стало відомо, що документи про продаж уже підписано, втім українські власники таки певний відсоток власності «Афіші» залишають за собою. Потужні фінансові вливання нададуть змогу створювати ще якісніший продукт для читачів та рекламодавців - мова про наповнення та якість послуг, що надаються газетою.
Щоправда, так і не вдалося отримати бодай якусь інформацію про вартість бренду «Афіші» -закордонні партнери газети вміють тримати язика за зубами. Втім, хай цим опікується податкова. А ми ж будемо спостерігати за наступом на газетний ринок області потужного сучасного проекту з прозорими засновниками і серйозними вливаннями, котрий, зрештою, стане ще більшим конкурентом для вже нині існуючих рекламних видань.
Утримуючи провідні позиції у країнах, де вже працюють проекти холдингу, Vorarlberger Medienhaus Group упевнено завойовує газетний ринок. Нині настала черга Закарпаття.