Повідомляється, що з 1 липня, відповідно до розпорядження Кабміну від 9 червня 2021 року, розпочалися роботи щодо демонтажу вузькоколійки.
Згідно зі знаданим розпорядженням, уряд відніс частину вузькоклійки до майна, що підлягає списанню.
Як повідомляло Закарпаття онлайн, у січні цього року приватна структура з Луганська намагалася демонтувати Боржавську вузькоколійку в Приборжавському на Іршавщині. Тоді за цим фактом поліція розпочала кримінальне провадження, доля його, утім, наразі невідома.
Вуву 2021-07-04 / 04:02:01
Пояснюю ще раз.
Якщо громада села є проти демонтажу , то народ збирається і приймається рішення яке вручають керівнику села , який теж мусить підтримати громаду і відстоювати інтереси громади , бо вона (громада) його для цього вибрала.
Далі делегація на чолі з головою той документ/ухвалу несуть/везуть і вручають голові адмінстраційі району і теж просять про підтримку .
Якщо голова підтримав , значить робиться звернення в ОДА , нач.Львівськойі залізниці , депетатам у ВР які представляють цих виборців , міністру інфраструктури і транспорту , премєрміністру і навіть "зє"
Ну така в нас бюрократія , а інакше ніяк не виходить .
А якщо народ мовчить значить колію тих розберуть і бутьте впевнені що ніхто заяви в поліцію не напише , поліція нікого не знайде , колія зникне а голова с.ради отримає свій невеликий відкат у вигляді бабла певнойі суми.
Читатель 2021-07-03 / 23:04:17
Не надо думать, правда, что за рубежом всё идеально. Аналогично там всё. Из многих узкоколейных дорог там соорудили велодорожки для мегавеломаршрутов.
Читатель 2021-07-03 / 23:03:13
Опять же. Ничего не поделать, что узкоколейки либо для обслуживания близлежащих предприятий, либо для туристических целей. Ни для чего другого они не годятся. Ну, так, никуда не денешься.
Няньо до Вуву 2021-07-03 / 10:50:27
Мабуть вони прощупують людські нерви, вистоять вони, чи ні, якщо все тихо, то можна руйнувати, а якщо ні, то дають задню.
Штрикарь 2021-07-03 / 10:50:12
В нормальних державах на таких дільницях розвивають туризм а в нас на металалом до речі станцію Соля теж хотіли демонтувати люди вийшли і сказали не ви будували не вам і розбирати
Андрій 2021-07-03 / 09:29:29
Багато розуму не треба, аби руйнувати! Взагалі, мене дивує, як можуть бути такі розпорядження. Ну розумію реконструкція, або побудова, а розпорядження розікрасти в голову не вкладається. Чим він думає?
Андрій 2021-07-03 / 09:20:03
Жах! Звідки таке нестримне бажання демонтувати. Що так багато можна заробити на брухті? Мені здається що це копійки порівняно з тим яку користь вона може приносити століттями!!!!???
Вуву 2021-07-03 / 05:25:48
Якщо народ мовчить то ....
А якщо кричить то можна відвоювати .
Все залежить від людей і від того що вони хочуть .
Міша 2021-07-02 / 23:39:57
Як так мош робити,увін тот міністер ото стройив чи може отиць му, тых козлів гнати в сибір за уничтоженіе народного майна
марія 2021-07-02 / 23:32:02
Хустська дистанція колії є тільки балансоутримувачем ,а не власником тому не має права демонтувати дане майно.
Яцик 2021-07-02 / 22:16:48
Шкода - при баризі такого б не було. зе всіх зробив
Борка 2021-07-02 / 20:23:48
Все, що було побуловано до війни, потрібно негайно демонтуватим! Негайно!
вгк 2021-07-02 / 20:15:01
Так точно будет
Няньо 2021-07-02 / 19:53:16
Ідіоти, не щоб відновлювати, а вони демонтують.