Про таке ідеться у дописі на сторінці «Велике будівництво» у мережі фейсбук.
Підрядник підготує техніко-економічне обґрунтування реалізації проєкту.
Автобан буде проходити територіями Львівської та Закарпатської областей і слугуватиме альтернативою ділянці М-06 Київ – Чоп. У 2021 році планують розробити проєктно-кошторисну документацію. Розробка техніко-економічного обґрунтування дозволить спроєктувати оптимальний маршрут, а також реалізувати проєкт з максимальним економічним ефектом для держави.
Після розробки ТЕО стане можливим проведення тендерних процедур та початок будівництва.
Вуву 2021-05-21 / 15:04:37
Маю сарказм і скепсис.
Бо до чого наші бариги не візьмуться то і грошей нема а все буде зроблено не якісно і через сраку - жопу .
Для чого нищити землю якщо можна покращити і реконструювати те що вже є.
Відповідь.
Злодіі хочуть красти на нових проектах і йім пох всі і вся аргументи.
ВВП 2021-05-21 / 02:32:44
Наївні, краще - готуйтеся через пару місяців до введення в експлуатацію Північного потоку 2: 6 млрд. долларів на рік Україна більше не буде мати.
Ххх 2021-05-20 / 22:21:16
Супер, так це ж дорога до ..., а Аеропорта в Мукачево
Варош 2021-05-20 / 22:06:38
Обїзд навколо РАКОШИНА вже ПОБУДУВАЛИ .
Саша 2021-05-20 / 21:44:50
Це добре,коли їхати годину!а не 3-4
сказали А кажіть і Б 2021-05-20 / 19:16:34
максимальний розмір плати за проїзд концесійним автобаном: для легкових авто встановили тариф 0,023 євро/км, а для вантажівок до 12 т і автобусів – 0,045 євро/км. І з'іздів у населені пункти не буде.
У Львові вже знають
njksr 2021-05-20 / 18:26:50
я бачу , не тільки зєля кокс полюбляє(((