Як розповіла кандидатка педагогічних наук Світлана Стеблюк, означена спеціальність інтегрує як медичні знання, так і психолого-педагогічні. Йдеться про навчання, виховання та розвиток дітей, які мають порушення мовлення, пізнавальних процесів, слуху, зору.
Для випускників спеціальності «Спеціальна освіта» є широкі можливості для працевлаштування на посадах, яких потребує Закарпатський регіон: вчитель-дефектолог, асистент вихователя інклюзивних груп закладів дошкільної освіти, асистент учителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням та інші спеціальності.
Для студентів, що зжобувають згадану спеціальність, зусиллям досвідчених науково-педагогічних працівників створено освітньо-професійні програми «Олігофренопедагогіка. Здоров’я людини» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та «Олігофренопедагогіка. Інклюзивна освіта» другого (магістерського) рівня. Вони осучаснені, інноваційні, цікаві, містять обов’язкові та вибіркові дисципліни. Вказані освітні програми «народжувалися» в дискусії кафедри із залученням роботодавців, зокрема інклюзивно-ресурсного центру №1 м. Ужгорода, обласного центру комплексної реабілітації осіб з інвалідністю, керівництва окремих закладів освіти.
Родзинкою освітньо-професійної програми магістра є підготовка конкурентоздатного фахівця зі спеціальної освіти на засадах особистісно-орієнтованої моделі навчання та мультидисциплінарного командного підходу. Для реалізації цієї мети введено нову дисципліну, яка поки що не часто зустрічається у освітніх програмах вишів – «Організація роботи корекційного педагога у мультидисциплінарній команді».