Онлайн-реєстрація займає лише кілька хвилин та економить час безробітного, якому не доведеться особисто йти до центру зайнятості та стояти у чергах.
Для отримання послуги треба виконати три кроки:
1. Авторизуватись у кабінеті користувача на порталі «Дія» за допомогою електронного підпису, електронної системи ідентифікації Bank ID чи Mobile ID;
2. Заповнити заяву. Завантажити документи (паспорт, документи про освіту, трудова книжка тощо) та разом із заявою надіслати їх на розгляд до центру зайнятості, де особа планує обслуговуватися;
3. Отримати підтвердження на електронну пошту або на телефон про надання статусу безробітного та виплати допомоги з безробіття /або сповіщення про необхідність доопрацювання/або аргументована відмова.
Після отримання статусу безробітного, з вами зв'яжеться кар’єрний радник центру зайнятості, з метою пошуку роботи для вас.
Під час карантину реєстрація безробітного та призначення допомоги здійснюється у день подання заяви. Якщо ви подаєте заяву у неробочий час, святковий або вихідний день, тоді реєстрація безробітного та призначення допомоги здійснюється у найближчий робочий день після подання заяви, повідомили Закарпаття онлайн у Закарпатському обласному центрі зайнятості.