Про це йдеться в прогнозі агентства GroupM.
Згідно з прогнозом, глобальний обсяг витрат на рекламу в 2020 році становитиме 530 млрд доларів, і на частку інтернет-реклами (без урахування власної онлайн-реклами традиційних ЗМІ) припаде більше половини цієї суми.
Загальний показник витрат, як очікується, зменшиться на 11,8% в поточному році, і втрати будуть розподілені між старими і новими формами реклами нерівномірно, зазначають експерти GroupM.
За їхніми оцінками, річні витрати бізнесу на інтернет-рекламу, в тому числі в сервісах Google, Facebook і Alibaba, зменшаться на 2,4%, в той час як витрати на розміщення реклами в традиційних ЗМІ, включаючи телебачення і газети, впадуть на 20,7% навіть з урахуванням їх власної онлайн-реклами.
"В останні три місяці ми спостерігали прискорення зростання ринку інтернет-реклами, - зазначає засновник рекламного агентства The&Partnership Джонні Хорнбі. - Це пов'язано з різким стрибком числа людей, які почали проводити час онлайн, а також зростанням онлайн-шопінгу, обсяги якого в основному збережуться".
Витрати малого бізнесу на рекламу стають все більш важливою частиною ринку, і саме вони "є основною причиною того, що частка витрат на інтернет-рекламу перевищить 50% всіх рекламних витрат", говорить аналітик GroupM Брайан Уізер.
Згідно з прогнозом GroupM, витрати бізнесу на телевізійну рекламу в 2020 році впадуть на 17,6% і збільшаться на 6% в 2021 році, на рекламу в газетах - зменшаться відповідно на 26% і 2,5% в цьому і наступному році.