У обговоренні взяли участь представники Закарпатської дирекції залізничних перевезень, держадміністрацій Берегівського, Іршавського і Виноградівського районів, через які пролягає вузькоколійка, голови окремих населених пунктів.
Всіх стривожило бажання залізничників закрити міні-магістраль, яка, за хніми словами, останнім часом стала нерентабельною. Місцеві чиновники проти: припинення руху вузькими коліями погіршить сполучення між населеними пунктами трьох районів, ударить по соціально незахищених верствах населення. Отож представники територіальних громад згаданих районів прийняли звернення до перших осіб держави та області, у якому просили підтримки у збереженні історичної пам'ятки - єдиної діючої в області вузькоколійної залізниці, якій цьогоріч виповниться 100 років. Із 210 залізничних споруд, у т.ч. й мостів, збудованих сто років тому, збереглися всі. А от те, що 62% з них перебувають нині у дефектному стані, є наслідком неефективного господарювання: в останні роки залізничники не вклали жодної копійки не лише у розвиток, а й у збереження вузькоколійки.
Водночас народний депутат України Станіслав Аржевітін переконаний у неабиякій туристичній цінності вузькококолійки. Задумавши створити у рідному селі Колочава Міжгірського району десять музеїв, він вирішив перенести сюди й частину вузькоколійки. І якщо ця міні-магістраль колись зникне з карти Закарпаття, то у сільському музеї вона залишиться назавжди.