Перші спроби
Одноразовий підгузок – це простий у застосуванні, зручний і практичний аксесуар, який значно полегшує життя батькам, а також забезпечують високий рівень комфорту малюкам. Ця категорія товарів практично повністю витіснила з ринку вироби з марлі й частково багаторазові текстильні вироби. Вперше подібні моделі представила американка Маріон Донован. Вона запатентувала водонепроникний варіант, який був виконаний з парашутного нейлону й фіксувався за допомогою кнопок. Але в середині 40-х вона так і не змогла знайти компанію, яка почала б серійне виготовлення новинки. Представники великих фірм назвали цей проект безперспективним і неприбутковим.
Виготовлення одноразових підгузків почалося тільки в 1961 році. Розробкою моделей займався хімік Віктор Міллс, а початок виробництва був викликаний об'єктивними причинами. У 1957 році фірма Charmin Paper Company увійшла до концерну Procter & Gamble і новому власнику потрібно було привернути увагу споживачів оригінальним, корисним продуктом. Перші одноразові моделі являли квадратні шматки абсорбувального паперу з покриттям з поліетилену.
На початку 70-х модель була вдосконалена й отримала сучасні форми. Переваги одноразових підгузків очевидні:
спокійний сон малюка;
відсутність необхідності брати на прогулянку або в дорогу багато постільних приналежностей і запасний одяг;
здатність вбирати рідкий стул і утримувати його всередині середнього шару, який не контактує зі шкірою;
гарантована свобода рухів, а також легка зміна аксесуара в будь-яких умовах.
Але є й певні недоліки. Так неможливо повністю виключити алергічні реакції. Тому для чутливої шкіри краще підійдуть вироби зі спеціальним просоченням, що містить алое вера або екстракт ромашки. Перехід з однієї моделі на іншу може викликати появу дерматиту, тому не варто купувати відразу велику пачку.
Виробники пропонують варіанти ергономічної форми з еластичними бічними вставками, зручними, широкими липучками, але їх підбір є виключно індивідуальним. Популярність бренду, рекомендації знайомих, активна реклама, позитивні відомості, отримані в інтернеті, не є гарантією того, що підгузок цієї марки не викликає негативної реакції з боку шкіри.
На сайті інтернет-магазину Панама https://panama.ua/categorys/76313/ представлена різноманітна колекція моделей для дітей різного віку. При підборі рекомендуємо враховувати наступні аспекти:
великі мікропори в вигляді отворів забезпечують максимальний повітрообмін;
багато виробників пропонують серії зі спеціальним призначенням, наприклад, для чутливих покривів або для гіперактивних дітей;
звертаємо увагу на додаткові конструктивні особливості – підвищена еластичність або м'якість, класична форма, максимальний рівень абсорбції;
індикатор наповнення сигналізує батькам за допомогою зміни кольору, що адсорбує шар заповнений і аксесуар вимагає заміни.
Багато виробників намагаються привернути увагу батьків різними зовнішніми ефектами – виконують ароматизацію виробів, а також доповнюють зовнішні вставки малюнками. Але ці нововведення не дають практичних переваг.
Звертаємо увагу на особливості форми й призначення виробу. Класичні варіанти повністю закривають всю зону тазу – пах, стегна, живіт. Модель у вигляді трусиків швидше одягається, непомітна під одягом. Найчастіше вони призначені для дітей, які вже добре ходять, дуже рухливі та поступово освоюють горщик. Також пропонуються варіанти, призначені для плавання в природному водоймищі або басейні.