Як повідомляють у ПрАТ «Закарпаттяобленерго», в цьому сенсі нічого змінено не буде: контролери вже традиційно рознесуть рахунки всім споживачам електричної енергії, вкинуть їх у поштові скриньки краян. При цьому, працівники при виконанні своїх обов’язків користуються всіма передбаченими захисними засобами, при роботі для них передбачена постійна дезінфекція рук.
Разом із тим, у ПрАТ «Закарпаттяобленерго» працюють безкоштовні сервіси, які дозволяють вносити показники лічильника, формувати та оплачувати рахунки. Зокрема, йдеться про Електронну абонентську книжку ПрАТ «Закарпаттяобленерго» – сервіс, який дозволяє, не виходячи з дому, передати показники засобу обліку, оплатити рахунок, а також контролювати своє споживання та нарахування за спожиту електричну енергію.
Передавати показники можуть:
✅побутові споживачі https://pay.zakarpat.energy/home
✅юридичні споживачі https://pay.zakarpat.energy/company
Вносити показники лічильника можна:
✅звернувшись до кол-центру за номером 0-800-5-16-20
✅за допомогою операторів мобільного зв’язку
📞+38 099 010 16 20 (Водафон);
📞+38 067 010 16 20 (Київстар);
📞+38 073 010 16 20 (Лайфселл),
✅за допомогою чат-ботів у Viber, Telegram та Facebook Messenger (дивіться інструкцію на сайті за посиланням https://zakarpat.energy/…/chat-bot-dlya-peredachi-pokaziv-…/).