З огляду на це, а також піклуючись про здоров’я та безпеку, ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та всі центри обслуговування клієнтів Товариства працюватимуть в обмеженому режимі. Це означає, що прийом відвідувачів на територію ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів обслуговування клієнтів Товариства тимчасово обмежений.
Але Товариством створені всі умови для того, щоб більшість питань споживачів можна було вирішити за кілька хвилин, не виходячи з дому. Так, працює електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна вносити покази лічильника, формувати рахунки, працює сервіс «Швидка оплата» та інші платіжні системи, що дозволяють дистанційно і швидко оплачувати спожиту електроенергію.
Також інші питання можна вирішити дистанційно. Так, вирішення спірних питань та всі звернення громадян здійснюватимуться у письмовій формі та за контактними телефонами:
- кол-центру 0-800-50-59-60 (працює Пн-Чт: 08:00 - 17:00, Пт: 08:00 - 16:00 (обідня перерва: 12:00 - 12:48);
- інформаційно-консультаційного центру (0312) 42-99-92;
- центрів обслуговування клієнтів (дивітьсяперелік).
Контактні дані центрів обслуговування клієнтів:
Ужгородський ЦОК: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 18, (0312) 61-24-95, (0312) 42-99-41, 050-750-26-27, service.uz@zakarpatzbut.energy;
Мукачівський ЦОК: м. Мукачево, вул. Грушевського, 25А, (0312) 42-99-80, service.mk@zakarpatzbut.energy;
Свалявський ЦОК: м. Свалява, вул. Мукачівська, 79/2, (0312) 42-99-15, service.sv@zakarpatzbut.energy;
Хустський ЦОК: м. Хуст, вул. Івана Франка, 9 В, (0312) 42-99-25, service.hu@zakarpatzbut.energy;
Тячівський ЦОК: м. Тячів, вул. Матросова, 8, (0312) 42-99-93, service.tc@zakarpatzbut.energy;
Рахівський ЦОК: м. Рахів, вул. Миру, 226 а, (0312) 42-99-94, service.rh@zakarpatzbut.energy.
Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут»