Про це повила прес-служба "Укрзалізниці" у соціальній мережі Фейсбук.
На другій сходинці - поїзд №137/138 Хмельницький - Лисичанськ. За рік він перевіз 1,04 мільйона пасажирів.
Замикає топ-3 напрямок Миколаїв - Рівне (поїзд №121/122), ним скористалося 816 тисяч пасажирів за рік.
Також у топ-5 потрапили поїзд №69/70 Маріуполь - Львів (808 тисяч пасажирів) та поїзд №141/142 Львів - Бахмут (777 тисяч пасажирів).
Ганна 2020-02-14 / 23:46:44
Весь год пришлось возить детей из Винницы в Харьков и обратно Лисич-Хмельн поездом и это самый отстойный состав из всего, чем мы пользовались раньше. Грязно, душно/холодно, постельное убогое.Другие варианты с удобным временем только с пересадкой. вобщем. печаль.
Богданка 2020-02-14 / 13:46:29
Ваша думка зрозуміла. Якого фраса пертися до Лисичанська, коли спокійно можна вийти у Києві і залишитися там. Залізниця молодець, а лохи не вміють вибирати поїзди.
Для Богданки 2020-02-14 / 12:54:21
Во-первых, не совсем нищеброды. Часть пассажиров просто не знает, что они будут иметь за те или иные деньги. Второе. Удобнейшие по графику поезда - 81й Ужгород-Киев, 29й Ужгород-Киев. 13й Солотвино-Киев.
А оказаться в Киеве аж в 12 часов дня - какой части пассажиров удобно? Но, есть, правда, одно "но". Данный поезд является "сквозным", или, как бы это выразиться, "с компромиссным маршрутом для многих пассажиров".
Богданка 2020-02-14 / 12:07:54
Ну, інші поїзди є, але, дайте подумаю, може вони їдуть не в тому напрямку і не в зручний для вас час? Не думаю, що серед тих 1,17 млн. пасажирів всі ніщеброди і жлоби, як ви зверхньо визначили, і що насправді у пасажирів є якийсь вибір, бо к-кість нормальних поїздів і вагонів просто нікчемна.
Для Богданки 2020-02-14 / 11:31:01
"Вынуждены ездить..." А что - других поездов у нас нет? Вопрос не в "вынужденной езде", а в нищебродстве. Если пассажир платит копейки (всего лишь 250 гривен за место в убитом купе, и жлобится проехаться в отличном купе за 500 гривен - проблемы самого пассажира! Это элементарно неуважение к себе.
Богданка 2020-02-14 / 10:30:05
Печалька, що така кількість пасажирів змушена їздити на старезному, убитому, смердючому, відстійному поїзді (маю на увазі Ужгород - Лисичанськ). Це така повага Укрзалізниці до пасажирів. Дайте більшу зарплату директору, бо, може, та,яку він має, не дає йому можливості займатися залізницею?