Починаючи з 2020 року бюджет громадських ініціатив починає діяти і на громади сіл, які приєдналися до Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади. Основні положення проекту Бюджету громадських ініціатив Мукачівської ОТГ без суттєвих змін:
- загальний бюджет проектів – 4 млн грн.;
- типи проектів: малі та великі. Малі з бюджетом від 100 до 300 тис.грн., великі від 300 до 800 тис грн.;
- проекти повинні бути направлені на реалізації заходів ВИКЛЮЧНО на землях та майні комунальної власності Мукачівської міської об’єднаної територіальної громади;
- авторами можуть бути мешканці Мукачівської ОТГ віком від 14 років;
- голосувати за проекти можуть всі мешканці громади віком від 14 років двома способами – електронний на майданчику та паперовий через ЦНАП.
Шановні мешканці нашої громади, просимо вас, якщо у вас є свої думки щодо механізму, критеріїв та умов участі і проведення бюджету громадських ініціатив, висловити свої пропозиції з обґрунтування доцільності внесення відповідних змін до Положення про бюджет громадських ініціатив. Пропозиції та зауваження можна висловити на електронну адресу відділу економіки: e-mail: zez-m@ukr.net, u.ekn@mukachevo-rada.gov.ua .
Орієнтовно, з 1 квітня 2020 року бюджет громадських ініціатив запрацює в новому форматі і кожен мешканець Мукачева, Шенборна, Павшина, Нового Давидкова, Лавок, Дерцена та Нижнього Коропця матиме можливість подати проект направлений на покращення комфорту мешканців громади і тим самим долучитися до розвитку нашої громади.