Тому мешканці міста, дані яких внесені до Реєстру, зможуть не витрачати свій час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, крім того, за спрощеною процедурою отримувати й інші послуги (зокрема, субсидії, пільги, допомоги тощо).
Щоб внести свої дані або ж оновити їх у Реєстрі територіальної громади Ужгорода, мешканцям потрібно одноразово подати у Центр надання адміністративних послуг (пл.Поштова, 3, І поверх) такі документи:
- паспорти (для іноземних громадян посвідка на тимчасове проживання/ посвідка на постійне проживання) усіх зареєстрованих осіб, ID–картки та витяги з Єдиного державного демографічного реєстру/довідки про реєстрацію особи;
- документ про право власності (користування) на житло, що виникло в установленому законом порядку до 01.01.2004 року.
- адресну картку (форми Б) або будинкову книгу.
Заяву, яку потрібно заповнити, нададуть у ЦНАПі або ж її можна завантажити, зайшовши за посиланням http://cnap.rada-uzhgorod.gov.ua/…/byserv…/922/documents/0/0 .
Графік прийому громадян у Центрі надання адмінпослуг:
Понеділок – 8:30-16:00;
Вівторок – 8:30-16:00;
Середа – 9:00 до 20:00;
Четвер – з 8:30 до 16:00;
П’ятниця – з 8.30 до 14:00;
Субота – з 8.30 до 14:00 год.