Окрім прикордонників, за круглим столом зібралися співробітники Закарпатської митниці, Патрульної поліції та Фіскальної служби Словацької Республіки.
У ході зустрічі обговорили ситуацію, що склалася у зв’язку зі збільшенням кількості вантажних автомобілів, які останнім часом прибувають до пункту пропуску «Ужгород», та заходи, які вживаються задля прискорення контрольних процедур. Також домовилися про порядок спільних дій у разі виявлення правопорушень. Сторони узгодили питання взаємодії та обміну інформацією, а також скоригували порядок запуску транспортних засобів у пункт пропуску і порядок оформлення вантажних автомобілів. Було вирішено посилити заходи контролю за дотриманням правопорядку перед пунктом пропуску та своєчасного інформування відповідних служб про порушення правил дорожнього руху та громадського порядку.
Окремим питанням обговорили особливості оформлення осіб та транспортних засобів у пік зимового туристичного сезону. Досягнуто домовленості зі словацькою стороною про запуск та оформлення пасажирських автобусів через вантажний термінал з метою розвантаження легкового напрямку, за необхідності. Також узгоджено порядок оформлення мікроавтобусів, які здійснюють нерегулярні міжнародні пасажирські перевезення, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Чопського прикордонного загону.
Вуву 2019-12-13 / 21:56:04
Роботу аеропорту нам "запороли" але на якісь там обговорення і говорять про якусь СПІВПРАЦЮ ... якойі і близько не видно .
сякі обговорення прийіздя
Вуву 2019-12-13 / 15:19:28
Дві причини.
1. На таможні ніхто не зацікавлений працювати швидко
( з обидвох боків).
А так лишень аби відбути зміну.
2. Цей пропускний пункт не розрахований на таку кількість машин з туристами ... Автобусів з пасажирами і грузових фур.
А будувати кпп в саламонові і словацькій чорноті над тисою
... Ніхто не хоче.
(Бо чим більше кпп тим менше контролю і відповідно відкатів бабла).
Або ще якась невідома нам причина.
Може просто тупе небажання словаків там щось будувати.
Тромб 2019-12-13 / 13:46:07
Так ! усе догори ногами,як у державI.