Все більше українців вважають Голодомор 1932-33 рр. геноцидом — опитування

82% громадян України вважають, що Голодомор 1932-33 рр. був геноцидом українського народу.

Це засвідчило опитування Соціологічної групи "Рейтинг", проведене 29 жовтня – 4 листопада 2019 р.

Деталі:  Згідно з результатами опитування, 82% громадян вважають, що Голодомор 1932-33 рр. був геноцидом українського народу. Тих, хто не підтримує цю тезу, – 11%, вагаються – 7%.

У порівнянні із минулим роком дещо зросла кількість тих, хто однозначно погоджується із цим твердженням. У 2018 році Голодомор визнавали геноцидом 79% опитаних, у 2017 р. – 77%, у 2016 р. – 72%, а в 2011 році так вважали 58%

 

При цьому Голодомор визнають геноцидом 95% жителів Заходу, 87% – Центру, 72% – Півдня та 61% – Сходу.

Водночас у ідеологічному розрізі помітно менше схильні підтримувати це твердження ті, хто шкодує про розпад СРСР. Попри це, навіть у цій групі спостерігається відносна більшість тих, хто погоджується із визнанням Голодомору геноцидом Українського народу.

73% опитаних зазначили, що цього року планують запалювати свічку у День пам'яті жертв Голодомору в пам’ять про загиблих від голоду. 20% сказали, що не будуть цього робити. Порівняно із минулим роком кількість тих, хто має намір запалити свічку, дещо зросла.

Ініціатива запалити свічку пам'яті знаходить дещо більшу підтримку на Заході та у Центрі (87% та 74% відповідно). Водночас на Півдні (68%) та Сході (54%) теж значна частина опитаних зазначили, що візьмуть участь у цій акції.

Ініціатива запалити свічку пам'яті частіше знаходить відклик серед старших опитаних, аніж серед молодших.

Відповідно такий намір має абсолютна більшість з тих, хто визнає Голодомор 1932-33 рр. геноцидом. Попри це, навіть третина з тих, хто не підтримує цю тезу, також зазначили про свої плани запалити свічку пам'яті.

Було опитано 3000 респондентів від 18 років і старше шляхом особистого інтерв’ю. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Помилка репрезентативності дослідження: не більше 1,8%.

20 листопада 2019р.

Теги: Голодомор, геноцид, свічка

Коментарі

економіка 2019-12-03 / 12:48:19
Яка статистика про хлібозаготівлю на Україні у 30-40 рр.?Що кажуть науковці,статистика,що з хлібами сталося?У 1931 була посуха!,а ще?

5555 2019-12-01 / 08:33:30
http://kordon.org.ua/nas-opyaty-hotyat-nabaty-nardep-ot-sn-o-gotovyashtihsya-kabminom-tsenah-na-gaz-s-yanvarya.html

jurius 2019-11-30 / 01:28:50
Судячи з коментарів Петра Ференцовича, в нього досить поширена в кацапопітеків хвороба - комунізм головного мозку )

Петро Ференцович Генцюр 2019-11-27 / 18:26:18
Проведите перепись населения Украины. Посчитайте, сколько за время свiдомой незалежности из Украины в поисках пропитания уехало ее граждан - это и есть голодомор. Вот такие дела, панове...

Петро Ференцович Генцюр 2019-11-27 / 18:24:13


Антиукраїнство. Коментар видалено. Адмін


jurius 2019-11-25 / 10:44:53
777
Саме так, перевищення смертності над народжуваністю вперше було зафіксоване на селі в 1979 р., після чого депопуляція лише поглиблювалася. Взагалі весь період СРСР йшло скорочення природного приросту населення, яке напередодні 1991 р. впало до нуля. Тому продовження скорочення приросту у вже Україні мало об'єктивні ознаки тяглості історичного процесу, закладеного радянською і загальносвітовою спадщиною. Зростання населення УРСР відбувалося у більшій мірі за рахунок міграції, що, до речі вимивало українську ідентичність. А це, до речі і є ознака етноциду.
2) Найбільші демографічні і соціальні труднощі у Європі відчували і відчувають країни, які пережили совок і на це немає ради. У науці світового рівня вже років 30 побутує висновок, що чим більш ортодоксального комуністичного впливу було на країни світу, тим менш такі країни радять собі зараз. Наслідки СРСР для України будуть помітні і через 100 років і один з них - скорочення населення. Чому - див. пункти 3-5 мого попереднього коментаря.
Радянська спадщина

777 2019-11-25 / 04:56:27
jurius 2019-11-25 / 01:14:36
"міграція також наслідок безголовості економічної еліти совкового розливу, яка маючи владу не провела потрібних для країни швидких економічних реформ"

Те, що ви досить толерантно i обережно назвали "безголовость" - це насправдi було розграбування України (проте для себе дехто зробив "розумно", у певному сенсi - вкрав i втiк, або вкрав, продав i повиводив грошi в офшори). Яким би поганим не був "совок", поведiнка тих, хто мав владу у наступнi 28 рокiв, була злодiйською щодо держави i народу. Вони нiчого насправдi i не думали реформувати - вони набивали власнi кишенi. Це всi знають, i не треба тут звинувачувати у якомусь "совкiзмi".

777 2019-11-25 / 04:37:05
jurius 2019-11-25 / 01:14:36
перевищення смертності над народжуваністю почалася ще з 70-х років в УРСР

Якби це було так, то населення б не зростало, починаючи з 70-х.
Скорочення населення почалося у 90-тi роки.

https://datatowel.in.ua/natural/birth-death-regions-historical
https://news.expres.com.ua/news/4299/

777 2019-11-25 / 04:25:13
Ну немає вже 28 рокiв того "клятого совка"! Це якась унiверсальна iндульгенцiя для пострадянської влади - робити що завгодно з народом, бо бачите ж "совок був..."?! Це ще у 90-тi можна було слухати цi виправдання для корупцiї та шахрайства, злочинiв. Але тодi нас ще було майже 52 мiльони! Хто б там що не казав... Ще трохи почекати, буде 26. Може нарештi час замислитись над тим, чому зараз в Українi смертнiсть у 2 рази перевищує народжуванicть. Причин дуже багато. Поганий екологiчний стан, забруднене повiтря i вода, медицина деградує, пияцтво, цигарки тощо. Багато з цього можна виправити. Нiякий "совок" не може завадити вести здоровий спосiб життя, але ж чомусь обирають пияцтво, цигарки або й наркоту. Чому? Не можуть "совок" забути? Але молодь його взагалi не знала, як такого. Тому справа не тiльки в "совку" або "зрадi".

jurius 2019-11-25 / 01:14:36
Я вас достатньо зрозумів. Ви, як і багато співгромадян ниєте за "класними" часами, коли український народ поступово втрачав ідентичність, призвичаєний до рабської залежності від Москви (ось це і є етноцид). Вам здається, що саме 1991 р. призвів до негативних наслідків і скорочення населення, не помічаючи нічого, що вписується у цю зрадофільську "концепцію". По-перше скорочення населення має об'єктивні властивості, обумовлені зміною поколінневих цінностей. Всюди в цивілізованому світі молодь менш народжує дітей і немає на то ради. По-друге, перевищення смертності над народжуваністю почалася ще з 70-х років в УРСР, тому теза про зловісну політику влади незалежної України щодо скорочення населення - міф типоголових зрадофілів. По-третє, збільшення міграції з незалежної України, яке поглибило депопуляцію населення - результат 70-річної закритості СРСР, який настільки морально і економічно відстав від цивілізованого світу, що і після здобуття незалежності багато хто хотів втікти від совкової гнилі, яка по інерції визначила характер незалежної України. Четверте - міграція також наслідок безголовості економічної еліти совкового розливу, яка маючи владу не провела потрібних для країни швидких економічних реформ. І це наслідок совкизму головного мозку, який був наслідком саме радянського економічного виховання, радянської ідеї братства з Росією і радянських ціннісних орієнтирів еліти, які вбивали саму ідею вільного ринку і правової держави. І нарешті - депопуляція також наслідок безголовості тупого населення, яке протягом першого десятиліття незалежності вперто голосувало за комуністів, а потім за ригів, користуючись західними товарами лаяло Захід і весь час підтримувало політиків, які виступали за такі совкові цінності як збереження планової економіки, патерналізму у відносинах з державою і обраними ними політиками. Мігранти, як правило молоді і перспективні не бачили сенсу жити в державі де домінують цінності ватопітеків, нехай і одягнених у гуцульську вишиванку.
Ось комплекс причин, які я описав коротко і всі вони мають об'єктивне коріння, яке сягає власне радянських часів і радянських цінностей. Але як би не було зараз, нинішню міграцію і близько не можна порівнювати з одним з найжахливіших злочинів людства - Голодомором. А той хто це робить - демагог, популіст, або просто тупоголовий ватопітек. Потрібне обрати самостійно.

Гуцул 2019-11-21 / 16:59:52
Вуву мене зрозумів, а юріус ні:)

Вуву 2019-11-21 / 16:09:42
"Приплели" очевидно того що всі негативні процеси в Украйіні від 1991 року і йіх негативні наслідки спричтнили "новітній етноцид".
... Який виражається в тому що крайіна Украйіна є ...
А УКРАЙІНЦІВ як таких за національною ознакою вже нема.
(В паспорті відсутня графа національність).
Є тільки хто завгодно і всі вони є "громадянами Украйіни" ...
АЛЕ НЕ УКРАЙІНЦЯМИ.

Говерла 2019-11-20 / 19:35:57
11% - це махрові москалі і 7% - це частково перевиховані москалі, жиди та мадяри.

jurius 2019-11-20 / 17:58:55
Гуцул
А що, люди які добре живуть не помирають? А у країнах, де рівень життя вище немає мігрантів? До чого ви приплели історію одного з найбільших злочинів людства злочину до соціально-економічних питань, природу яких не розумієте?

Гуцул 2019-11-20 / 16:52:00
Спостереження показують що ми десь в 2024 році маємо вийти на 100%. А потім ми з 2025 року будемо досліджувати скільки нас українців починаючи з 1991 року померло і скільки мігрували за кордон від "хорошого життя".

true 2019-11-20 / 12:21:20
З 1991 року почався кримiнально-олiгархiчний геноцид.

НОВИНИ: Різне

15:29
Найкращі місця для подорожі в Японію
23:02
/ 1
Макрон: У нас немає лімітів, ми будемо реагувати на поведінку росії
17:10
Блендер на кухні - чому це обов'язкова річ
16:27
Який айфон краще купити у 2024 році?
16:08
Який холодильник краще: Ноу Фрост, статична чи динамічна система охолодження?
15:13
Де надрукувати книги у Львові за розумною ціною?
11:46
"Радіо Свобода": угорщина надіслала лист державам ЄС щодо, начебто, "утисків угорців" в Україні
22:55
Прямі джинси знову в тренді: кому пасують та з чим носити
20:19
Що можна подарувати дружині на річницю весілля
22:24
/ 3
Глава УГКЦ після слів Папи: В Україні нікому на гадку не спадає здатися
10:15
/ 10
Папа Римський Франциск порадив Україні "відважно" і з "відчуттям сорому" підняти перед росією "білий прапор" поразки
20:58
/ 2
Віцеспікер парламенту Словаччини заявив, що росія "не агресор" і "захищає свої інтереси"
20:32
/ 1
фіцо вважає, що Чехія поставила під загрозу відносини зі Словаччиною через різні погляди на війну рф проти України
13:11
Лазерне шліфування обличчя: Інноваційний підхід до краси
21:25
Чехія ставить на паузу міжурядові консультації зі Словаччиною через "значні розбіжності"
13:49
Що треба знати про верстати з ЧПК до покупки
22:55
Особливості контекстної реклами
07:35
Що робити, коли у дитини болить горло?
06:58
Єврокомісія пропонує перевести оборонну промисловість ЄС у "режим воєнної економіки"
17:09
Види та призначення безшовних труб
17:25
/ 1
Італія виведе зі Словаччини систему ППО, бо потрібна в іншому місці
20:06
Що змінилося в Galaxy S24 Plus і чи варто оновлюватися з S22 Plus
19:55
Айпад 9 в Україні: скільки коштує доступний планшет від Apple
19:47
Основні причини, чому не заряджається телефон
19:48
/ 3
Макрон: Мої заяви про західні війська в Україні були "зважені й продумані"
» Всі новини