Майже 56 відсотків цієї суми спрямували суб’єкти підприємницької діяльності – юридичні особи. Вони сплатили більше 1,6 млн грн транспортного платежу. Фізособи з початку 2019 року перерахували до бюджету понад 1,2 грн транспортного податку.
Варто зазначити, що статтею 267 Податкового кодексу України визначено, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Оскільки цьогоріч встановлено новий розмір «міні малки» – 4173 грн, змінився і прохідний поріг для «елітних» автомобілів: тепер його розмір становить 1 564 875 гривень (або орієнтовно 55 888 доларів США). Платниками цього податку є власники таких автомобілів.
Всі автомобілі (базові моделі), які є об’єктом оподаткування транспортним податком, входять до переліку, що розміщений на сайті Мінекономрозвитку.
Отже, якщо у Переліку міститься транспортний засіб з параметрами, що відповідають базовій моделі автомобіля (з врахуванням округлення), то автомобіль є об’єктом оподаткування транспортним податком.
Якщо ж такої базової моделі автомобіля в Переліку немає, транспортний податок з нього сплачувати не треба. В такому випадку вважається, що його середньоринкова вартість дійсно стала меншою за 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, повідомили Закарпаття онлайн у відділі комунікацій ГУ ДПС у Закарпатській області.
ГУЦАК 2019-11-19 / 18:18:59
А скільки сплатили податківці за своі елітні автомобілі, які оформлені на брата, свата, на яких іздять лише по святах або іхні кохані катаються. Чому не декларують своє рухоме майно, чому ніхто неспитає податківця за які кошти купив, якщо заробітна плата 8,0тис.грн. А нерухеме майно звідки береться в них???