На Закарпатті на обліку перебуває понад 5 тисяч іноземців

 Міграційна служба області нагадує, що для оформлення чи обміну документів, які дають дозвіл на тимчасове проживання в Україні, потрібно звернутися не пізніше як за 15 робочих днів до закінчення встановленого строку перебування. 

При оформленні дозволу на імміграцію іноземець звертається до територіального підрозділу міграційної служби за місцем проживання. А для оформлення посвідки на постійне чи тимчасове проживання  - до відділу з питань постійного та тимчасового проживання іноземців та осіб без громадянства ГУДМС в Закарпатській області за адресою: м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 12а, каб.27.

Перелік необхідних документів для отримання  тимчасової посвідки  у зв’язку з возз’єднанням сім’ї – паспорт іноземця з наявною візою типу Д (крім громадян держав, з яким Україною встановлено безвізовий порядок в’їзду) з перекладом на українську мову; свідоцтво про шлюб; паспорт громадянина Україна, з яким іноземець перебуває у шлюбі; дійсний поліс медичного страхування та квитанція про сплату платежів.

У разі, якщо іноземець – студент, то документування посвідкою відбувається на підставі клопотання навчального закладу, паспорта іноземця з візою типу Д із відповідним спеціальним написом на візовій етикетці з перекладом на українську мову, дійсного полісу медичного страхування та квитанції про сплату платежів.

Для отримання посвідки на тимчасове проживання у зв’язку з працевлаштуванням іноземець подає дозвіл на застосування праці; зобов’язання роботодавця повідомити ДМС та службу зайнятості про дострокове розірвання чи припинення трудового договору; паспорт іноземця з наявною візою типу Д (крім громадян держав, з яким Україною встановлено безвізовий порядок в’їзду) з перекладом на українську мову; дійсний поліс медичного страхування та квитанція про сплату платежів.

Вартість посвідки на тимчасове проживання  складає 891 грн., а на постійне проживання – 728 грн.