Рекламісти визнають, що ця соціальна реклама має жорсткий характер. На одному із плакатів на чорному тлі розміщено білий напис "Мамо, чому я помер?" і символічне зображення могили, а також попередження "У наркоманів не буває здорових дітей". Плакати другого типу: білий напис "Мамо, чому я урод?" також на чорному тлі, зображення долоньки, і згадане попередження.
Рекламісти впевнені, що така страшна реклама стане ефективною.
"Ми усвідомлюємо, що така реклама може викликати негативну реакцію, оскільки в Україні люди звикли до доброї реклами, яка закликає обрати здоровий спосіб життя. Але, як свідчить міжнародна практика, така реклама дуже рідко є дієвою в боротьбі з наркоманією", - сказано в повідомленні асоціації, переданому агентству.
Реклама проти наркоманії, повідомляє асоціація, насамперед повинна вплинути на людей, які готові спробувати наркотики або перейти на більш важкі, тобто, в основному, на молодь.
Сюжет для реклами був визначений на тендері.
"Українські новини"
14 серпня 2006р.
Теги: