Як відомо, Закарпатською ОДА спільно із облрадою та керівництвом КП «Міжнародний аеропорт Ужгород» проведено низку заходів, спрямованих на відновлення регулярних пасажирських авіаперевезень і діяльності аеропорту «Ужгород». Проведено сертифікацію аеродрому та всіх служб, оновлено Каталог координат і висот об’єктів на аеродромі та приаеродромній території у радіусі 55 км, а також здійснено інші необхідні заходи для його повноцінної життєдіяльності.
ДП «Украерорух», за запитом експлуатанта аеродрому, підготували проекти схем процедур вильоту, прибуття та заходження на посадку за приладами із використанням традиційної навігації та навігації, заснованої на характеристиках, а також виконано перерахунок мінімальних безпечних висот прольоту перешкод ОСА/Н для заходження на посадку ПС категорій А, В, С, D на аеродром «Ужгород».
Значним кроком у відновленні діяльності аеропорту «Ужгород», інтеграції України до загальноєвропейської мережі управління повітряним рухом стало отримання ДП «Украерорух» сертифікату EASA та оснащення аеродрому «Ужгород» всеспрямованим далекомірним маяком (DME).
АТ «Авіакомпанія «Мотор Січ», як авіаперевізник, який готовий виконувати зобов’язання, що мають суспільно важливий характер, розпочала з 03.06.2019 виконання регулярних рейсів за маршрутом «Ужгород – Київ – Ужгород». Відкриття рейсу позитивно позначилося на суспільних настроях регіону, викликало значний інтерес і попит на авіаційні перевезення як із Закарпаття, так і у зворотному напрямку.
«Враховуючи важливість дотримання авіаперевізником встановлених вимог та з огляду на аеронавігаційні й метеорологічні характеристики аеродрому «Ужгород», ми, депутати Закарпатської облради, просимо у максимально стислі терміни сприяти підписанню міжурядової угоди між Україною та Словацькою Республікою про надання можливості ДП «Украерорух» керувати частиною повітряного простору Словаччини, що дасть змогу виконувати польоти за приладами в межах аеродрому «Ужгород». Вирішення цього питання усуне головну перешкоду, що стоїть на заваді повноцінній діяльності «МА Ужгород»», ‒ наголошується в документі.
Вуву 2019-10-07 / 22:54:43
Пан доктор я погоджуюсь з твойми зауваженнями .
Але моя думка була про те щоб все таки якось уникнути залежність від словаків в роботі аеропорту.
В такому разі літаки можуть сідати і злітати без "словацького
фактору"
А пілоти навчені управляти літаками в різних метеоситуаціях.
Степан Крук -Вуву 2019-10-07 / 22:38:55
Вуву! Літаки завжди сідають проти вітру. "Роза вітрів" в Ужгородському аеропорту змушує літаки заходити на посадку із сторони Словаччини. І тільки рідко вітер дує навпаки, тоді літаки заходять із сторони Ужгорода. Аеропорта "Жуляни" нема. Є аеропорт імені Ігоря Сікорського.
Вуву 2019-10-07 / 20:09:27
Вже сотий раз пишу.
В аеропорт жуляни літаки заходять і сідають і злітають на самим містом. (Кийів)
Все грає.
З тими словаками одна морока.
Та лишіться ви йіх із тими йіхніми угодами зі словом Дякуєм.
Хай літаки заходять над Ужгородом і злітають так само.
Така практика експлуатаційі аеролетовищ є нормальною.