Про таке повідомляє громадський правник Віталій Грегор.
Так, на сесії обласні депутати мають розглянути і схвалити "Перспективний план формування територій громад Закарпатської області", який планують розглянути останнім 73 пунктом порядку денного.
На початку засідання сесії вносилася пропозиція щодо розгляду плану по ОТГ першочергово, однак цю пропозицію депутати облради не підтримали і розглянуть питання насамкінець, як останній пункт порядку денного.
Вуву 2019-09-27 / 08:48:24
Не може місто без села
Як і село без міста.
Особливо коли навколишні села злились з містом.
Вийшов такий собі сімбіоз ...
Але до певного часу він всіх влаштовував бо був "органічним"
А тепер все змінилось.
Бо є влада яка краде гроші.
І є громада яка хоче кращого життя і добробуту.
І тут нашла коса на камінь.
Розiвка 2019-09-26 / 23:56:15
Наша голова с/р Т.Ю.Вачиля,бiльше зробила за свiй срок при владi,чим всiмери мiста протягом 25 рокiв.В Розiвцi заасвальтованi i освiтленi вулицi,i це тiльки за 2 роки,а площа Петефi робиться уже третiй рik.
Розiвка 2019-09-26 / 23:50:14
Як жителька села Розiвка,я дуже рада,що наше село не приэднали до мiста,а вciм,кому так заважають дiтки в школах,хочу порадити-вашi дiтки виростуть,iз великим задоволенням втечуть з мiста в таке затишне село.
з Минаю 2019-09-26 / 19:44:25
І ще. Чомусь жодний коментатор (типу С.Крука!) не згадав про вже діючу Баранинську ОТГ з дозволом від Г.Москаля.
Так що в сторону Баранинців Ужгороду "розвиватися" якось вже не треба? Чи одним все, а іншим закон, а-ля Андріїв-Москаль-Порошенко???
з Минаю 2019-09-26 / 19:36:59
Це Ужгороду нема де розвиватися? - Що за брєд! А промзона ("Турбогаз" - вул. Промислова), Горяни, Дравці, Доманинці, Радванка, "Компотний" район - ці райони вже розвинуті (освітлені, заасфальтовані, з центральною каналізацією???) до рівня обласного центру? - Вкотре "ха-ха-ха"...
Сільської землі під ужгородське сміттєзвалище конче захотілось? І вважаєте, що Холмок чи Оноківці, це дозволять зробити? - Просто "ха-ха-ха"... А може все ж мудріше та безпечніше міський сміттєпереробний завод побудувати?
Вважаєте, що села сплять і бачать у себе "великих" ужгородських мерів, типу, Ратушняка, Погорєлова чи Андріїва, з їх ненажерливими та напівкримінальними міськими депутатами? - Чергове "ха-ха-ха"...
Вважаєте, що фермери довколишніх сіл мріють платити міські податки чи позбутися державних пільг (по діючим держ. програмам!) при виробництві СІЛЬСЬКОгосподарської продукції? - Ще раз "ха-ха-ха"...
А те що місцевий "оракул" на ЗО С.Крук в чергове заспівав стару брехливу "патріотичну" пісню заробітчанина Г.Москаля - так це не новина. А, можливо, чергове "редакційне завдання" цього "проповідника" Порошенка-Гройсмана.
Похоронщик 2019-09-26 / 18:29:12
Місцеві Еліти роблять бунт
Ужгородець - Холмчанину 2019-09-26 / 18:19:20
Респект...Тверезий погляд...Намагався поставити себе на ваше місце і ось що виходить:
Так, на перших етапах буде складно. Попри те, що не так багато у селах закладів освіти, медецини, спорту питання задоволення соціальних потреб позаміських мешканців цивілізовано може вирішуватися міжбюджетними трансфертами за кожного мешканця - був би бюджет достатнім. Але саме село завжди годувало город - тож ростіть зеленину, тваринку, робіть риночки (бо містяни завжди цінують домашню свіжину, молочко) запрошуйте інвесторів, земля прогодує. Але саме головне хазяювати у себе і бачити що робиться, чому так, і від чого (кого) залежить добробут конкретної громади. З іншого боку. можна користуватися благами "цивілізації", але й суцільно залежити від неї.
Постороння 2019-09-26 / 17:13:19
Ви помиляєтеся, я справді постороння, жителька Ужгорода, Тетяну Юріївну не знаю і ніколи в очі не бачила. По суті я лише хотіла вам сказати, що жителі Холмока теж зацікавлені в тому, щоб не потрапити в Ужгородський "калгоз", бо лиш все у вас відберуть, а чи щось дадуть - питання велике. Ну, а що жителі громади вправі контролювати використання коштів - це безумовно, тільки майте мужність робити це відкрито, а не шантажуючи КРУ, ДБР і всіма колами пекла в кращих традиціях совкових наклепів і стукачества.
До Постороння 2019-09-26 / 16:59:39
Чим то вас так коментар здивував Тетяно Юріївно, за людей дуже переживаєте, слово вмієте тримати чи може статус сільського голови не боїтесь втратити? Хибна ваша думка про те, що треба робити благо тільки там де люди з пропискою сільської ради, які потім за вас голосують, ви знаєте про що я пишу! Цього разу вам і собі допомогли не мітингувальники, а люди з ужгородською пропискою,які просто проживають в Минаї до яких ви не дуже хочете прислуховуватись, які просто мають впливових родичів щоб переконати кого треба в обл.раді для потрібного рішення , а не для підтримки Андріїва, впринципі можу написати кого саме але не вважаю ща потрібне. Отже, Тетяно Юріївно, все що було написано мною раніше - залишається в силі! Побачимо, як ви , як влада почуєте нас, чекаємо асфальт
Холмчанин 2019-09-26 / 16:29:12
Живу в Холмоку і мені дуже приємно що в нас не залишилось ні однієї вулиці не заасвальтованої. Повсюди вже діодні фонарі на стовпах.
Чи це заслуга децентралізації чи голови Вачилі я точно сказати не можу. Але впевнений що якби ми відносились до Ужгорода то заасвалтовані всі вулиці було б недосяжною мрією. Запрошую вас всіх пройтись нашими вулицями і глянути на власні очі. А потім порівняти з власним районом.
В майбутньому не проти приєднання до Ужгорода, тільки Ужгороду потрібно доказати що він вміє розпоряджатись бюджетом без розкрадання - зараз нажаль місто ще далеко не на цьому етапі.
Постороння 2019-09-26 / 16:13:16
У кожного своя правда. Не дуже-то жителі сіл шастають по комунальних лікарнях, на то є районна, та й то лікуються там за свої гроші. Здивував коментар одного з мітингувальників, як зрозуміло з тексту "До Вачилі". То ви лиш журитеся її кріслом? Думаєте, що лиш вона постраждає, якщо Холмок до Ужгорода приліплять? Андріїв вам зробить більше? А містяни - з іншого боку - невже думають, що приміські землі відчикрижать на загальну користь? Ні, поділять між своїми і оком не змигнете, так, як профукали стоматполіклініку на Минайській, кінотеатр, комунальні аптеки і багато чого, а тепер ще б до того земельки прихопити!
карас 2019-09-26 / 15:43:18
Заборонити їхнім дітям ходи в школи Ужгорода та лікуватися в лікарні і нехай непрєднуються
Гуцул 2019-09-26 / 14:06:09
Я не ужгородець, але Ужгород є моїм обласним центром і я нехочу щоб він став великим селом, тому я проти щоб навколо міста створювалися громади заважаючи йому розбудовуватися. Візьміть до прикладу Мукачево вони зробили розумно приєднавши навколишні села до міста і з часом вони будуть мати право заявити про обласний центр. Тому шановні Ужгородці та жителі навколишніх сіл будьте далекоглядними.
Ммммм 2019-09-26 / 13:21:45
Яка нахер інфраструктура???
Город просрали тепер просеруть і землю сіл. Подивіться доманинці і радванку - доріг нема. Шо мішає місту зробити???
Компотний район-ні одної школи ні одного садка. Шо аони в оноковцях будуть школу для тих дітей робити??? Ніхєра сеоам ужгород не дасть. Степан крук, шо ти хочеш в оноковцях розбудовувати??? Ще один тц, або житловий комплекс???
онуфрій 2019-09-26 / 12:07:17
підтримую. Степан Крук ви правий. народ в більшості,особливо пенсіонери і хто має дітей шкільного віку- за приєднання до міста.Проти лиш ті,хто пасеться біля сільрад.
Вачилі Т.Ю. - знаю що буде це читати! 2019-09-26 / 11:35:37
Голова Холмківської с/р Вачиля Тетяна Юріївна видала з цього приводу цілий номер газети "Вісті Ужгородщини" з заголовком : Владо, почуй нас. Так от Татяно Юріївно, зараз з мітингом, як ти і просила, ми тобі допомогли, підтримали, бо крісло під тобою захиталося, допомагаємо тобі вже другий раз,не забудь цього! Подивимось як після мітингу, коли Тетяна Юріївна знову стане владою, як вона почує своїх громадян і як буде виконувати свої обіцянки, до прикладу асфальтування дороги, яку вона вже давно обіцяє і чи й надалі буде розпоряжатися коштами с/р як власним гаманцем, типу "хочу дам, хочу не дам". Не забувайТЕ ,Тетяно Юріївно, добро , яке роблять для вас, бо перевірки КРУ,ДБР,Рахункової палати ще ніхто не відміняв. Чекаємо на асфальтування!
Степан Крук 2019-09-26 / 11:22:05
До протесту оноківської та холмківської громад відношуся із порозумінням. Однак підтримати не можу - я ужгородець! Ужгород має великі проблеми із розвитком інфраструктури у звязку із відсутністю землі. Розбудовувати місто вже нема як. Залишилися "сірі" промзони, котрі можна забудувати промисловими підприємствами і все. Під великим питанням є створення полігону для побутових відходів...
12345 2019-09-26 / 11:10:54
Чого ж оноківці без плакатів??
Завжди неорганізовані.