Як ідеться в поясненні міністра, "Зліт/посадка в аеропорту Ужгорода можлива лише з заходом на територію Словаччини. Так сталося, бо коли авіацію вважали транспортом для багатих або взагалі неперспективною, в іншому торці злітної смуги місцеві чиновники збудували приватні будинки. Дивом не забудували всю смугу. Не встигли. Після вступу Словаччини в ЄС і НАТО дозвіл на захід в її повітряний простір регулюється вже не лише двосторонніми, але й цими міжнародними структурами.
З метою забезпечення регулярного авіасполучення Міністерством інфраструктури було проведено колосальну роботу (справжні фахівці розуміють, про що я, бо навіть вони не вірили, що це вдасться). Украерорух вперше з поміж усіх агентств не членів ЄС було сертифіковано Європейським агентством з безпеки польотів. Як і аеропорт Ужгорода.
Проведено масу переговорів на рівні міністерств транспорту, оборони, державіаслужб, Прем`єр-міністрів і Президентів. Найближчим часом буде підписано кінцеву угоду про інструментальний захід, про що йшлося в нещодавньо ухваленій спільній декларації Прем`єр-міністрів України і Словаччини. Більше того, Міністерство інфраструктури і Державіаслужба України в ініціативному порядку провели переговори і переконали авіакомпанію «Мотор-Січ» розпочати регулярні рейси. За що ми особисто вдячні керівництву авіакомпанії.
Незважаючи на те, що аеропорт комунальний і його діяльність - виключна компетенція місцевих органів влади. Так само, як Одеса, Херсон, Миколаїв чи Харків. Але ми допомагаємо усім, в тому числі Ужгороду.
З боку авіакомпанії «Мотор-Січ» є абсолютно адекватні вимоги: комерційна окупність рейсів, реклама цього напрямку. Тому, зараз керівництво області, міста і аеропорта, народні депутати, які справді вболівають за рідний край, докладуть усіх зусиль, щоб вибудувати ефективний механізм співпраці з «Мотор-Січчю». Більше того, знайдуть рішення для зручних авіакомпанії і пасажирам рейсів".
Інформацію про припинення авіакомпанією "Мотор Січ" регулярних авіарейсів "Київ-Ужгород із 10 травня спростовує і директор міжнародного аеропорту “Ужгород” Руслан Лііс. Про це Лііс сказав в ексклюзивному коментарі кореспонденту Укрінформу.
“Інформація, поширена в мережі про те, що 10 травня буде здійснено останній рейс компанії “Мотор Січ” за маршрутом «Київ – Ужгород», і аеропорт “Ужгород” знову припинить роботу, не відповідає дійсності”, - сказав Лііс.
З його слів, навпаки, зараз ведуться перемовини з цим перевізником про запуск щоденних рейсів “Київ-Ужгород”. “Також ведуться перемовини про те, аби компенсувати перевізнику збитки від авіаперевезення за цим маршрутом — з обласного бюджету Закарпатської області. Наразі рейси перевізника є збитковими, і ці збитки перевізнику не компенсуються. Для того, аби механізм компенсації запустити, необхідно проголосувати відповідне рішення на сесії обласної ради”, - сказав Лііс.
Він також зазначив, що необхідно провести рекламну кампанію цих рейсів — про них дуже мало інформації, після цього можна очікувати збільшення кількості пасажирів на маршруті.
Зараз в середньому з Києва до Ужгорода летить 10 пасажирів, з Ужгорода до столиці — 5, при мінімумі 28 посадкових місць. Вартість одного рейсу за маршрутом “Київ-Ужгород” для перевізника складає 8 тисяч доларів.
Вуву до омеляна 2019-05-06 / 23:49:22
Ваша цінова політика на перевезення пасажирів це "узаконений" кримінал ... За який треба розстрілювати як в 37 році.
Ціни не повинні бути ні "ПЛАВАЮЧИМИ" ні "СКАКАЮЧИМИ" ... Коли пасажир незнає точнойі ціни на квиток.
Коли пасажири в ОСНОВНОМУ ОБУРЕНІ ВАШОЮ ТАРИФНОЮ СІТКОЮ ... ПЕРЕПЛАЧУЮТЬ В РАЗИ ...ПРИ ЦЬОМУ НІХТО НЕ ЗНАЄ ТОЧНОЙІ ЦІНИ НА КВИТОК.
ЦЕ ВСЕ ОДНО ЩО ГРАТИ В РУЛЕТКУ В КАЗІНО АБО СІДАТИ ЗА СТІЛ З ШУЛЕРАМИ ... ЯКІ ЗАВЖДИ ВИГРАЮТЬ І ЗРИВАЮТЬ БАБЛО.
В ТОЙ ЧАС ЯК ТРАНСПОРТ ПОВИНЕН (як і сама влада) ... Служити народу ...
А не збагачувати злодійів і бариг.
А ВИ ЩЕ КРИЧИТЕ ЩО ТРЕБА ІЩЕ ПІДНІМАТИ ЦІНИ ДО ГОРИ.
ТЕБЕ ОМЕЛЯН ... ЗА ТАКУ РОБОТУ ... ТРЕБА СКИНУТИ ПІД ТОВАРНИЙ ПОЙІЗД.
byby 2019-05-06 / 23:37:57
До романа ліс(а)(вого)
Збитки "мотор січі" це НЕ проблема міста і НЕ ПРОБЛЕМА КОМУНАЛЬНОГО (нашого) АЕРОПОРТУ.
ТОМУ НЕТРЕБА НАМ ВТИРАТИ ДУРНЮ ...
ЩО АЕРОПОРТ ПОВИНЕН ІЩЕ І ВИПЛАЧУВАТИ "якісь компенсаційі" "мотор січі" ...
За те що літаки ганяють порожніми перевозячи повітря.
Таке може говорити барига маскаль або
паталогічний шизофренік ... АЛЕ НЕ ДЕРЕКТОР АЕРОПОРТУ.
ЦЕ НЕ ВАША КОМПЕТЕНЦІЯ ПХАТИ СВОГО НОСА В ТАРИФНУ ПОЛІТИКУ "мотор січі".
Сказано було на розумне.
Зробіть ціну простою і зрозумілою так як було колись при ссср
ЦІНА повинна бути СТАЛОЮ ... СТАБІЛЬНОЮ і ДОСТУПНОЮ НА РІВНІ ЦІНИ КУПЕЙНОГО ВАГОНУ .
ГРАФІК ПОВИНЕН БУТИ ЗРУЧНИМ.
МАКСИМАЛЬНИЙ ЧАС ПЕРЕЛЬОТУ 1.5 ГОДИНИ.
ПЕРЕСТАНЬТЕ КРАСТИ І ДЕРИБАНИТИ НАРОДНІ ГРОШІ.!
Якщо "мотор січа" не хоче виконувати ваші вимоги ...
НА х#й з поля !
Транспорт повинен обслуговувати НАРОД А НЕ СЛУЖИТИ ЗАСОБОМ ЗБАГАЧЕННЯ олігархів які роблять з людей лохів.