Ця сума збільшилась на 304,6 тис. грн у порівнянні з відповідним періодом 2018 року.
Варто зазначити, що у розрізі районів краю лідером у наповненні місцевих бюджетів вказаним збором з початку року є Берегівський район – 338,9 тис. грн, Свалявський район – 174 тис. грн та м. Ужгород: 95,6 тис. грн.
Працівники фіскальної служби переконані, що збільшення потоку туристів, які відвідують Закарпаття та сплачують туристичний збір, ставку якого встановлюють сільські, селищні та міські ради у розмірі до 0,5 відсотка – для внутрішнього туризму та до 5 відсотків – для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення, сприяє й розвитку бізнесу закарпатських суб’єктів господарювання. Адже, оплачуючи різні товари чи послуги, турист робить свою інвестицію у бізнес нашого регіону й наповнення бюджету.
Зауважимо, що чинним законодавством чітко визначене коло платників туристичного збору та його граничний розмір. Платниками туристичного збору, як встановлено ст. 268 Податкового кодексу, є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, котрі прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної та міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують послуги з тимчасового проживання із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
За словами фахівців податкових органів ДФС, Закарпаття має великий туристичний потенціал і є привабливим регіоном для інвесторів. Вкрай важливо, щоб кошти, які вже надійшли й будуть надходити, використовувались місцевими радами для розвитку, як окремих населених пунктів, так і області в цілому. Адже розвинута інфраструктура та різноманітні атракції будуть сприяти не лише збільшенню потоку туристів, але й сприятимуть збагаченню бюджетів місцевих громад.
ДФС у Закарпатській області