На Буковині міркують над відновленням потягу сполученням "Чернівці-Ужгород"

Про таке, зокрема, йшлося під час наради щодо розвитку туризму в Чернівецькій ОДА.

На Буковині міркують над відновленням потягу сполученням "Чернівці-Ужгород"

Засідання Координаційної ради з питань розвитку туризму відбулося в Чернівецькій обладміністрації 20 лютого.

Як повідомляють в ОДА за підсумками засідання, окрему увагу приділено проблемному питанню транспортного сполученню Чернівецької області з іншими регіонами України, зокрема відновленню руху потяга 625/626  «Чернівці-Ужгород», який поєднає Чернівецьку, Івано-Франківську та Закарпатську області, тобто Карпатський регіон України. Як вважають на Буковині, це дасть можливість збільшення туристичного потоку, як внутрішніх, так іноземних туристів, та збільшить надходження до бюджету.

23 лютого 2019р.

Теги: поїзд, потяг, Чернівці

Коментарі

Вуву 24.02.2019 / 21:05:31
Памятаю як знайома щоб влаштуватись провідницею на пойізд ужгород- кийів змушена була дати 3тис.$ хабаря.
Чи не тобі сука підар чітатєль носили в кабінет бабло провідники і начальники пойіздів ???
У которого ... уже будучі на пєнсійі коєчто єсть ?!

Вуву 24.02.2019 / 20:52:02
Враховуючи що ширина нашойі колійіє більшою від євростандарту ... При нормальному стані жд. Полотна і відкритого жд сполучення через в.бичків і ділове на рахів і далі ...
Можна булоб запустити і євростар ...який би єднав ужгород і чернівці за максимум 2і (дві) години часу із зупинками ужгород
Берегово
Хуст
Рахів
Коломия
Чернівці.
І якщо ці ... (такі пойізди) вже є і працюють ..... Там
То чому к×ррва йіх (швидкісні жд рейси) немає в НАС ???

Вуву 24.02.2019 / 20:36:14
Коли читаю того чітатєля увно уявляю як бю йому морду ... За брехню і обман ... За все минуле ... За бездіяльність на свойій керівній посаді яку він обіймав за партійний сволочізм яктм він прикривпвся ... "Штоби нічєго нє дєлать но с разумним відом на мордє с ачкамі"
В таких крайінах як швейцарія і австрія як відомо з гірським ландшафтом ... Вже роками йіздять пасажирські пойізди зі збільшеним кутом нахилу рухомого складу ... То на на крутих гірських поворота вони швидкість не зменшуть а проходять такі участки не зменшуючи своєйі швидкості .
Наприклад пойізд ETR 485 і інші модефікаційі ... Здатний розвивати швидкість на 15% більшу ніж пойізди без вище зазначенойі характеристики.
Максимальна швидкість 300 км /год.
Але експлуатується на різних швидкостях в залежності від участків дороги і не перебільшує 250 км/год.
Пойізди "ЄВРОСТАР" курсує через гірські райони між італією і швейцарією .

Вуву до чітатєля 24.02.2019 / 20:11:53
Не треба тупити і вішати нам лапшу на вуха.
... "І єслі би да коби ... Во ротє вирослі гріби" ...
Враховуючи нашу колишню бюрократичну машину і всі ті церкуляри і всякі парт збори - собранія ... На яких ніколи і нічого не верішувалсь ...
то і не дивно що на той незначний відділ територійі ... Щоб поєднати в.бичків з раховом не знайшлось ні розуму ні грошей ні бажання.
Бо по кабінетах сиділи такі маскалі комуняки яким все було глибоко до сраки.
Вони мали хороші зарплати різні пільги ... Відпочивали в свойіх профільних базах відпочинку і лікувались у спеціалізованій львівській лікарні залізничників .
Маючи все це такі чітатєлі срали на які небуть ініціативи і відразу давали або відмашку або тормоз ... По принципу ...
"Зачем мнє єто нада ... Лішніє галавниє болі".
І сиділи в свойіх керівних кабінетах пили чай і дивились телевізор цілими днями ... Читали газету "ГУДОК" і "Правда" і "Ізвєстія".
Коротше кажучи ... ГНИЛИ В СМЕРДЯЧОМУ БОЛОТІ.!
А тепер починає іще свою пащегу розкривати ... І переконувати в недоцільності поєднання жд. шляхом в.Бичків з Раховом.
І до сраки тепер твойі ... "Замєчу" ... (Що до солотвина було три пойізди) ... Ти краще розкажи чого ти гальмував то будівництво тойі ділянки яке все таки було почалось але по твойій вказівці загальмувалось ???
Х** ти партійній маскальський .
Чого дизель пойізди йіздили не ремонтованими і брудними місяцями ... В яких непроводились навіть санітарні профілактичні заходи ???
Сидиш і пи&д#ш тут компартійна сволочь.

Ответ на "Кто туда ездит?" 24.02.2019 / 20:04:26
Вы знаете - это всё философия. Нужно лишь смешать понятия "необходимость", "окупаемость", "сроки реализации", "выгода", "отдача", и получить "итого".

А можно замахнуться, и решить вопрос, как при СССР - посчитать, что к чему, построить мегакурорт в Черновцах, другие туробъекты по маршруту Ужгород-Рахов-Черновцы, и всё будет! Будет запущен и поезд, и т.д.

Читателю 24.02.2019 / 14:28:03
А кто туда ездит? Зачем!

Читатель 24.02.2019 / 12:43:26
И еще одно. Кстати. Меня обвиняют тут в советизме. ))) Прекрасно. ))) Но, замечу, что при СССР, до Солотвино было целых 3 пары поездов! Более, чем по 12 вагонов каждый!

Но, самое главное. Через Стрый-Ивано-Франковск БУДЕТ БЫСТРЕЕ. Скорость главное! Скорость! Но, даже километраж брать. НЕТ ВЫИГРЫША В КИЛОМЕТРАЖЕ. И время хода поезда Ужгород-Черновцы через Рахов - будет больше (!) чем через Стрый.

Читатель 24.02.2019 / 12:28:24
И опять эксперт Вуву. )))) "Никаких туннелей не нужно строить" это одна бабушка сказала, или это выводы специалистов?

Головой надо думать. Участок В.Бычков - Рахов был построен еще до нас.И если бы возможно было по Закарпатью провести ветку - ЭТО БЫЛО БЫ СДЕЛАНО СТО РАЗ. Логично?

Вуву 23.02.2019 / 23:13:20
Ну як міжнародний ... Якщо робити хочаб одну зупинку в Румунійі ... То таможений контроль при вйізді а потім вийізді ... Забере багато часу .
Якщо тільки пропустити пойізд через територію Румунійі без жоднойі зупинки ... (Що в принципі реально ) ... То прийдеться сусідам платити за транзит.
Ну то для чого платити комусь ... Як ті самі гроші можна вкласти в ту ділянку недобудованойі дороги і ні від кого не просити ласку.
І потім ... Як можна вважати рейс міжнародним якщо пойізд пройізджає сусідню крайіну без зупинки ?

Українець 23.02.2019 / 21:19:19
Раніше анонсували можливий міжнародний маршрут Ужгород-Одеса через Румунію, Рахів,Чернівці і Молдову.

Вуву 23.02.2019 / 19:57:06
Демаркація не вирішить проблему
1.та частина колійі повязана з головними магістралями до сігета.
2. Там живуть люди які не будуть чи не захочуть перейіздити в інше місце.
Вже не кажучи про питання гуманітарого характеру ... Як ... Діти школи ... Громадянство.
3. Від вел.Бичкова до Ділового ніяких тунелів будувати НЕ треба.
А від Ділового дорога веде на Рахів і далі .
А в протилежний бік в Румунію для товарних товарних пойіздів.
Тому читатєль не треба нас дурити про тунелі. Як був совком ... То так совком і лишився.

Читатель 23.02.2019 / 18:59:20
Решение проблемы одно - демаркация госграницы. Ж.д. ветка есть, но на румынской территории. Пусть Румыния отдаст эту территорию, в обмен на равноценный участок. И всё будет ОК.

Читатель 23.02.2019 / 18:57:26
Для Вуву.
Опять вы объявились! )))) "Протяните ветку до Делового". А до Марса не хотите? Не выйдет ничего, с этой затеи:
1) Очень много туннелей придется строить.
2) Окупаемости не будет. Ветка малодеятельная!

Генек 23.02.2019 / 13:58:40
міркують вже років 5, відколи відмінили той потяг. Нашо було відміняти?

Вуву 23.02.2019 / 10:12:05
Аніж труситись пойіздом через Стрий ... І "вбивати стільки часу на дорогу ... То як на мене вже краще летіти літаком з Ужгорода до Чернівців за годину часу.

Вуву 23.02.2019 / 10:08:19
Писав і буду писати ...
Протягніть жд. колію від вел.Бичкова до Ділового ... Далі колі до Рахова вже Є.
Так само Є і від в.Бичкова до солотвина і далі до обл.центру.
Таке транспортне сполучення покращить пасажиропотік ... А заодно здешевить товарні перевезення ... Які НЕтреба буде гнати в кругову через Стрий .
Всього якихось 12-15 км жд шляху може вирішити багато проблем . А головно вкладені гроші в інфраструктуру це є вигідне і ек. обгрунтоване капіталовкладення ... (Навіть) на довготривалу перспективу.

НОВИНИ: Соціо

18:00
/ 1
На війні з росією поліг Павло Полянчук з Богдана на Рахівщині Фото новина
21:14
На Закарпатті забудовник уник кримінальної відповідальності, сплативши 4,6 млн грн податку на прибуток
15:45
/ 1
У Тарнівцях на Ужгородщині провели в останню дорогу захисника Василя Копача Фото новина
09:23
У Лукові Хустської громади попрощалися з Іваном Повхом, що з квітня вважався зниклим безвісти Фото новина
23:49
/ 1
У Мукачеві у вівторок попрощаються з полеглим Героєм Іваном Ключніком Фото новина
16:58
В Ужгороді на двох локаціях встановили охолоджувальні рамки-оприскувачі Фото новина
01:32
/ 7
Представники МГКЄ у складі делегації УГКЦ зустрілися з Папою Римським Фото новина
15:31
На кордоні з Румунією понад 2 місяці триватиме ремонт аварійного мосту через Тису Фото новина
11:17
/ 1
У п'ятницю в Ужгороді попрощаються з полеглим захисником Олександром Карповим Фото новина
20:28
/ 1
У Голубиному на Мукачівщині провели в останню дорогу полеглого Героя Андрія Лоскоріха Фото новина
07:08
/ 22
Руки в кайданках
05:48
/ 3
Штурмовик із Руських Комарівців
04:15
/ 3
Підготовче судове засідання у справі вітряків на Руній відбулося в Ужгороді Фото новина
18:36
/ 12
Серед пріоритетів нового прокурора Закарпаття Пацкана є захист релокованого бізнесу, але немає захисту довкілля Фото новина
11:32
Ватикан оголосив нову дату беатифікації священномученика Петра Павла Ороса
02:01
/ 1
У вівторок в Ужгороді відбудеться суд по забудові полонини Руна вітряками
12:39
Юні екодослідники здійснили пізнавальну мандрівку Свидовцем у межах проєкту "Зелені скарби Карпат"
03:11
/ 7
ФОТОФАКТ. Екскаватори продовжують "вигризати" полонину Руна
15:16
/ 1
У понеділок в Ужгороді попрощаються з полеглим на війні з росією Сергієм Гвоздецьким Фото новина
18:07
/ 1
На Сумщині поліг уродженець Стужиці Іван Лешанич з Мукачева Фото новина
14:41
/ 4
Підтверджено загибель Олександра Лацка з Зарічова Перечинської громади, який майже рік вважався зниклим безвісти Фото новина
13:09
Фінішувала друга зміна літнього табору "Зелені скарби Карпат" в Ужгороді Фото новина
05:01
/ 2
З КПП "Ужгород" до Словаччини втік прикордонник
04:38
/ 5
Розслідування журналістки Олени Мудри, через яке на неї тиснуть судом "Вітропарки", перемогло в конкурсі журналістських робіт про Закарпаття
17:42
/ 2
500 підписів за 3 доби: колективне звернення з вимогою зупинити злочин на Руні достроково направлено новому генпрокурору Кравченку
» Всі новини