Про це в інтерв'ю УНІАН повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
"У минулому році експеримент спрацював погано. Він ще діє. Але вважаю, що проводити його було правильно в ситуації 2015-2016 років, він непогано спрацював і в 2017 році, коли не було ще Дорожнього фонду та стабільного фінансування", - повідомив Омелян.
Він наголосив на важливості збереження в цьому році Дорожнього фонду як ключового інструменту фінансування ремонту і будівництва доріг.
Як повідомлялося, у листопаді 2016 року Верховна Рада прийняла закон про створення державного дорожнього фонду для фінансування ремонту і будівництва доріг, який запрацював в Україні з 2018 року.
Згідно з прогнозами Міністерства фінансів, надходження коштів в Дорожній фонд передбачаються в 2019 році на рівні 51 млрд гривень, у 2020-2022 роках - близько 70 млрд гривень щорічно.
Розподіл коштів Дорожнього фонду виглядає так: 60% іде на фінансування доріг державного значення, 35% - на дороги місцевого значення і 5% - на безпеку руху.
У 2016 році українські митниці - учасники експерименту щодо розподілу понадпланових доходів направили на будівництво доріг в своїх областях 2,2 млрд гривень, а за 8 місяців 2017 року митниці перерахували на ці цілі 8,14 млрд гривень.
Протягом минулого року дорожній експеримент став одним з головних пунктів піару голови Закарпатської ОДА Геннадія Москаля.
При цьому останній невпинно звинувачував у, начебто, неголосуванні за включення в цей ексеперимент Закарпатської області своїх політичних опонентів - народних депутатів Віктора, Івана та Павла Балог. Втім, останні не голосували не за вказаний експеримент, а за проект Державного бюджету на 2018 рік в цілому, який включав в себе і дорожній експеримент.
Наразі дороги на Закарпатті перебувають в жахливому стані. В соціальних мережах громадськість звинувачує в цьому саме Г.Москаля.
Правда 05.02.2019 / 09:54:55
Старческий маразм крепчает, а воно ще буде мізки довбати на виборах. Не слухайте старого пердуна, беріть від нього гроші та голосуйте за кого хочете.
Доля 04.02.2019 / 14:58:41
Як і в часи Гоголя в Закарпатті є дві біди: дороги і Москаль. При чому друга біда весь час не ремонтує першу...
Доля 04.02.2019 / 14:56:49
sensei 03.02.2019 / 13:24:39
Не бодайтеся, дівчатка
антимаскаль 03.02.2019 / 13:20:07
в жопу маскаля, как он стал губернатором, Закарапатья кроме грабежа и разрухи ничего не получило ! ублюдок прыкравыющий андюшу
сорри 03.02.2019 / 13:00:23
В москальський Татарстан, звідки походить його батько-татарин Геннадій Хадейович Гайфулін (Гайфуллін)
https://blogs.korrespondent.net/blog/users/3215123-pochemu-hennadyi-moskal-skryvaet-svoui-nastoiaschuui-famylyui-y-natsyonalnost
Степан Крук -Справедливості 03.02.2019 / 12:41:22
Що поганого зробили Вам чернівчани? Якщо вже гнати Москаля,то в пустелю Сахару.
Справедливість 03.02.2019 / 12:18:48
Москаль то є голова ОЗУ Закарпатської області.То паскуда яка тільки прикривається громадянством України. А українського в ньому немає нічого. Ми мешканці Закарпаття просимо Вас мешканців Чернівців ЗАБЕРІТЬ цього Олуша від нас. Ти паскудо повинен в майбутньому переховуватись як генерал Пукач і так само сидіти у вязниці.
Вася 03.02.2019 / 12:14:09
Дороги роблять ррблять, гроші виділяють, а доріг як не ьуло так і не є. Навіть якщо і поиемонтували щось, то лише до першого снігу або дощу - так звані дороги однодневки)))) ремонт на один день))) хворі чиновники, що тут скажеш
Степан Крук 03.02.2019 / 10:41:16
Всі надпланові кошти митниць витрачені на фестивалі. Ой, Маріко, чичері, розчиши лисому кучері! Москаль - це абсолютний нуль у сфері державного управління та мененджменту. Дірка від бублика!
Зік 03.02.2019 / 08:41:22
Москаля. На пенсію.
Віктор 03.02.2019 / 07:44:16
|"В соціальних мережах громадськість звинувачує в цьому саме Г.Москаля"
Брехня і маніпуляція. Ви на якій планеті живете?
пенсіонер 03.02.2019 / 07:19:56
Після того як македонці побудували трасу,у Закарпатті доріг більше не було.
А траса тримається, правда ще треба щоб в жару перегрузи по ній не їздили і все було б в порядку.
пенсіонер 03.02.2019 / 07:17:18
То роззуй очі українцю та подивися тепер на ці експериментальні дороги.
Гроші вкрали, доріг немає.
Українець 03.02.2019 / 06:51:55
Я не прихильник Москаля, але завдяки дорожньому експерименту багато чого вдалося зробити. Стан міг бути тепер ще на багато гірший.