В.о. глави "Укрзалізниці" Євген Кравцов повідомив, що рейс сполученням "Мукачево-Будапешт" стартує з 9 грудня цьогоріч.
"Довгоочікуваний перший рейс сполученням "Мукачево-Будапешт" стартує з 9 грудня цьогоріч. Це буде щоденний прямий безпересадковий маршрут. Рухомий склад, що курсуватиме євроколією, належить Угорським залізницям. Ми зі свого боку збудували окрему платформу, відремонтували колію, засоби сигналізації та зв’язку", - пише Є.Кравцов у соціальній мережі Фейсбук.
"У дорозі поїзд – близько 6 годин. З переваг – відтепер не витрачатимемо час на технічні операції для курсування на вузькій колії. Це зекономить час", - йдеться у повідомленні.
"На Мукачево ми маємо великі плани. Там маємо розвинуту мережу залізничного сполучення з усіма регіонами України, і створення мережі поїздів до ЄС дозволяє створити потужний хаб для таких перевезень. Наразі ведемо переговори із колегами з Чехії та Словаччини для запуску маршруту до Праги", - додав Кравцов.
Тим часом угорська пасажирська залізнична компанія MÁV START оприлюднила графік руху своїх потягів на наступний рік, серед них і потяг Будапешт-Мукачево. Новий розклад буде діяти з 9 грудня 2018 року по 15 грудня 2019 року.
Поїзду Будапешт-Мукачево буде присвоєно номер 34/33 і назва Latorca ( "Латориця"). Раніше під такою ж назвою і номером курсував поїзд Будапешт-Загонь з причіпними вагонами до Києва. Поїзд віднесли до категорії InterCity (IC) із сидячими місцями 2-го класу.
З Будапешта потяг відправлятиметься з вокзалу Ньюгаті в 7:23 середньоєвропейського часу, а в Мукачево буде прибувати о 15:20. У зворотному напрямку Latorca буде від'їжджати о 12:20, час повернення в Будапешт - 18:37.
По шляху проходження поїзд буде робити 12 зупинок, з них 11 в Угорщині і одну в Україні, в тому числі в Сольноку, Дебрецені, Ніредьгазі, а також у прикордонних Загоні та Чопі, де пасажири будуть втрачати більше години часу на зупинку. Поїзд курсуватиме щоденно.
Відзначимо, що MÁV START також збереже рух транскордонних поїздів Загонь-Чоп. Вони, як і раніше, будуть курсувати шість разів на день. Також збережеться і причіпний вагон "Укрзалізниці" Київ-Відень через Будапешт.
вуву 2018-12-09 / 19:36:15
Звернув увагу що туристи англомовні читають ... будапеСт ... а не будапеШт .
Зрештою так як по дурному написано то так і по дурному читають.
Але йіхній мовній ... кіадо академіо ... то до сраки.
Вуву 2018-12-09 / 19:32:02
Та який це нах "інтерсіті" якщо 340 км. теліпається цілих 6 годин... Як мукачево -лавочне.
Така відстань для інтерсіті має долатись за дві години максимум ... Із часом на зупинки.
Но це йіхній хунський ... "експрес".
ВЕЛИКУ ХУНІЮ ЯК І РОСІЮ ... ЗА ПІВТОРА ГОДИНИ ПРОЙІХАТИ НЕМОЖ.
Степан Крук 2018-12-08 / 21:31:43
Через Пацканьово повинен курсувати цей поїзд! Бо люди пацканівські йому рельси перекриють і будуть покришки палити, якщо потяг не поїде через їх село. П.Павлов відповідний ультиматум вже оприлюднив на одному із березнянських парканів. Москаль вимогу цього "йовбака" підтримав!
Варош 2018-12-08 / 12:13:48
Підтримую ,але спочатку до Борисполя і далі!
Вуву 2018-12-07 / 22:10:41
Пропоную зробити кийів - відень через братиславу.
А кийів -відень через будапешт відмінити.
Нема чого хунів годувати грошима наших пасажирів ... По всіх тих паскудствах що вони нам поробили ... Як на міжнародному рівні так і на місцевому.
Хунія то є та крайіна з якими стосунки треба мати на формальному рівні.
НЕ БІЛЬШЕ ... НІ МЕНШЕ.