Робота сервісного центру європейського зразка передбачає, що відтепер ужгородці в комфортних умовах, без черг можуть отримати найбільш популярні послуги: подати заяви на державну реєстрацію народження дитини, укладання чи розірвання шлюбу, зміну імені, внесення змін до актових записів цивільного стану, отримати повторні свідоцтва та витяги з державного реєстру актів цивільного стану громадян.
У відкритті Центру взяли участь заступник міністра юстиції України з питань державної реєстрації Ірина Садовська, в.о. Ужгородського міського голови, заступник міського голови Ігор Фартушок, начальник Управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства юстиції України Ірина Дубиківська, начальник Головного територіального управління юстиції в Закарпатській області Євген Когутич, працівники Головного територіального управління юстиції в Закарпатській області тощо.
Ірина Садовська повідомила, що сервісний центр в Ужгороді став 24-им «Open Space» в Україні і додала: «Ми відходимо від кабінетної системи, все має робитися якісно та швидко. Найголовніше, що ми запроваджуємо, – це електронна черга і можливість подачі заявки в електронному форматі. Сподіваюся, що цей центр ще більше прикрасить і так чудовий Ужгород, а працівникам бажаю легкої роботи».
Ірина Дубиківська зазначила, що сервісні центри «Open Space» вже є майже в усіх регіонах України, такі офіси ще планують відкрити на Тернопільщині та Чернігівщині.
Пілотний проект «Open Space» передбачає створення доступних умов для громадян під час особистого звернення до органу державної реєстрації актів цивільного стану за принципом «єдиного вікна». Перевагами центру є скорочення часу на отримання послуг, реєстрація відвідувачів завдяки функціонуванню електронної системи керування чергою, оплата всіх послуг банківською карткою через термінал, встановлений у відділі, прозоре отримання послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.