Із відповідним запитом вони звернулися до Державної служби України з безпеки на транспорті, інформує прес-служба народного депутат Василя Петьовкик.
Для капітального ремонту автомобільної дороги М-25, на відрізку між містом Чоп та селом Велика Добронь із Держбюджету цього року виділили 150 мільйонів гривень. Цей шлях, що з’єднує прикордонний Чоп із Мукачевом, не бачив ремонту практично 30 років, а зараз тут уже оновлено 16 км дорожнього покриття та три мости. Роботи на четвертому саме завершуються. Проте через недостатній контроль за вагою вантажів, що перевозяться цією дорогою, покриття шляху уже починає руйнуватися.
Як йдеться в повідомленні, завдяки коштам Дорожнього фонду цього року роботи на українських автошляхах були особливо активними.
2019-ий уже оголошений роком доріг в Україні, відтак темпи робіт знову зростуть. Однак поки ми не буде вирішено проблему із габаритно-ваговим контролем та перевізниками, котрі провокують передчасне зношення доріг, українські шляхи руйнуватимуться швидше, ніж їх будуть встигати лагодити. Для України це - завелика розкіш.
У зв’язку з цим, нардепи звернулися до Державної служби України з безпеки на транспорті з вимогою забезпечити належний габаритно-ваговий контроль на автомобільному транспорті при перевезенні вантажів у Закарпатській області.