Послугу із кремації в Ужгороді вже багато років готове надавати одне з комунальних підприємств (ВІДЕО)

Утім, за багато років сюди ніхто жодного разу не звертався.

Послугу із кремації в Ужгороді вже багато років готове надавати одне з комунальних підприємств (ВІДЕО)

Електронна петиція стосовно будівництва в Ужгороді крематорію зібрала 256 голосів з 250-ти необхідних. Питання набрало розголосу і в соцмережах. Закарпатці по-різному ставляться до такої ініціативи.

Автор документу – Юрій Ключівський. Вважає кремацію альтернативною класичному похованню. Адже в Ужгороді, на його думку, давно існує проблема з нестачею місць на кладовищах.

Однак, виявляється, одне з міських комунальних підприємств уже багато років надає послуги кремації.

Анатолій СУХОЛОВ, директор КП «Комбінат комунальних послуг»

Я працюю 12 років на цій посаді. На цьому підприємстві. За ці роки ні одна людина не зверталася до нас, що хотіла б волевиявлення своє проявити, щоб після смерті бути кремованою. Навіть більше, у нас при кладовищі «Барвінок» є при центральних воротах бетонна стіна. Там 25 ніш було призначено ще у 76-му році при будівництві кладовища. Вони всі вільні. Нам привозять лише якщо урни з Європи десь, з-за кордону, або з Києва, з Одеси, якщо там десь зробили кремацію і хотіли б поховати тут на Закарпатті, то до родичів ми підзахоронюємо, таку послугу робимо.

Коштує вона понад 3 тисячі гривень, додатково оплачується транспортування тіла.

Усього в світі діють більше 14-ти тисяч крематоріїв. В Україні ж всього три –  у містах-мільйонниках – Києві, Харкові та Одесі.

Робоча група Ужгородської міської ради розглянула на комісії питання побудови крематорію в Ужгороді.

Олег БОРШОВСЬКИЙ, головний архітектор Ужгорода

Виникають декілька проблемних питань. Саме це виділення земельної ділянки. Навіть, якщо вийде, що потрібен крематорій. Друге питання – це у нас фінансова складова. Тобто, економічний зиск. Якщо ми його зробимо. Третє – у нас виникло питання – це релігійність наших людей. Як той крематорій буде працювати, якщо максимум 2-3 чоловіка захоче користуватися цим.

Поки що питання відкрите. Після детального аналізу,  його розглянуть на прийдешній сесії міської ради.

07 листопада 2018р.

Теги: кремація, послуга, підприємство

Коментарі

Menes 2020-05-02 / 09:02:04
Перепрошую, перечитав коментарі. Хочу підкреслити, що на сьогодні ми маємо два документи, які роз"яснюють смисл продажі землі . Документ 1. Славяно-Арийские Ведьі написанньіе 40022 года назад:
10 (26). Не продавайте, вы, землю свою за злато и серебро,

ибо проклятия, вы, на себя призовете

и не будет вам прощения во все дни без остатка...

Защищайте вы землю свою и

победите вы оружием правым всех врагов Расы...
Документ второй^ 17.Все богатства будут сосредоточены в руках элитных членов Комитета 300. Каждому человеку будет внушено, что он или она полностью зависит от государства в отношении выживания. Мир будет управляться по исполнительным декретам Комитета 300, которые немедленно будут получать силу закона.
18.Промышленность должна быть полностью уничтожена вместе с атомными энергетическими системами. Только члены Комитета 300 и их избранники будут иметь право распоряжаться земными ресурсами.
Сельское хозяйство будет исключительно в руках Комитета 300, а производство продуктов питания будет строго контролироваться. Когда эти меры начнут приносить плоды, население больших городов будет силой перемещено в отдаленные районы, а те, кто откажется уехать, будут истреблены по методу эксперимента Мирового Правительства, который осуществил Пол Пот в Ц Камбодже.
19.Промышленность должна быть полностью уничтожена вместе с атомными энергетическими системами. Только члены Комитета 300 и их избранники будут иметь право распоряжаться земными ресурсами.
Сельское хозяйство будет исключительно в руках Комитета 300, а производство продуктов питания будет строго контролироваться. Когда эти меры начнут приносить плоды, население больших городов будет силой перемещено в отдаленные районы, а те, кто откажется уехать, будут истреблены по методу эксперимента Мирового Правительства, который осуществил Пол Пот в Ц Камбодже.(План нового мирового порядка) ЖДо речі, "наш" президент знаходиться під керівництвом політбюро ХабАд мафії. Звідси така несправедливість в карантині-всі жидівські підприємства працюють, а наші НІ.

Menes 2020-05-02 / 08:47:11
Ми повині зрозуміти-наша Земля є такоюж живою істотою як і всі ми проживаючі на ній-ми на ній-як блохи на собаці. Це дуже добре розуміли наші Першопредки, які в свєму звернені до своїх нащадків(Славяно-Арійцські Веди) розповіли як ми повині хоронити своїх померлич чи вбитих співвітчизників. Ми не иповині заряжати нашу Землю своїми болячками та гниючими нашими тілами.

Алес 2020-04-26 / 10:53:37
А я хотіла б бути кремованою після смероті. Не хочу щоб моє тіло їли хробаки.

ужгородцю 2018-11-11 / 00:56:24
Коментувати примітивізми - не бачу сенсу...

Натомість, є очевидним, що в Ужгороді, як й по всій Україні - нічого не на часі! Крематорії - не на часі. Громадські вбиральні - не на часі. Паркінги - не на часі. Українська мова - не на часі. Томос - не на часі...

Саме через таких "ужгородців", які все "починають" із зарплат й соціальних "стандартів" (читай: ставлять воза наперед коня!), лякаючи "вірних християн" попами РПЦ та ГКЦ (при тому, що церква у цивілізованій країні - відділена від держави!) - ми ще довго залишатимемось на задвірках Європи, на жаль!

І саме, через відсутність гідного життя в рідній країні, яку підтримують такого роду бовдури-"ужгородці" - співвітчизники й надалі виїжджатимуть саме туди де, ДОРОЖЧИЙ: газ, проїзд в муніципальному транспорті, оренда житла тощо. Тобто, туди де вже ДІЮТЬ: крематорії, громадські вбиральні, багаторівневі паркінги, розділена каналізація, сортування й утилізація сміття й так далі й тому подібне...

А Ужгород та його "ужгородці" й надалі залишатимуться з маргіналами, які НІЧОГО не робитимуть, але "можуть ще довго "упражнятися" у пустих ділянках лише по місту"...

Амінь!

ужгородець 2018-11-11 / 00:38:40

І ще. Лише зараз звернув увагу на ще один ваш, інкогніто, "перл".

"Іноземці викупили земельні ділянки, в основному в Ужгородському районі а не в Ужгороді (як думає ужгородець) й побудували на них сучасні виробництва для живих, а не... цвинтарі - для туземців!"

Чесно? - Я в шоці! Як це я відразу не дочитав???

Судячи з вашого цинічного відношення до померлих ("туземці"), вас взагалі не можна і близько підпускати, як до померлих та і живих людей!
Головна цінність любої держави - це ЛЮДИНА (історична пам'ять про ВСЕ людство!), а не "сучасні виробництва" (металобрухт!).
Це фундамент демократії та суспільства ЄС та цивілізованих країн світу.
І ви ще агітуєте за європейські цінності і тлумачите щось про "поребрик цивілізації" та "неосвіДчених українців"???

Не знаю чому, але у мене таке відчуття, що я переписувався з дуже молодою людиною, на кшталт того бородатого молодика-"демократа" з відео, яка нахваталась якихось лозунгів, і за будь що має лобіювати на цій "базі" явний абсурд, але за котрий добре платять...

Тому я виходжу з цієї "дискусії" ні про що.
Яку і так ніхто вже не читає. Окрім безіменного троля і мене...

ужгородець 2018-11-11 / 00:00:50

На превеликий жаль, Україна в ЄС буде дуже не скоро, з багатьох причин... Тому до їх стандартів треба, як на мене, підходити поступово. І явно не з додаткових плат та нав'язування якихось незрозумілих послуг.
А спочатку, як на мене, із підвищення соціального рівня життя (підвищення зарплат, пенсій), наявності безкоштовної медицини 2 рівня (як у Мукачеві, наприклад, для городян), соціальних ціни на пакет комунальних послуг (газ, світло, вода ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА). дошкільної та шкільної освіти, тощо.

Окрема тема війна з Росією, падіння економіки, корупція, кримінальний безлад на всіх рівнях життя пересічного громадянина.

Тобто, чоловіче без нікнейма, ваша "європейська" пропозиція просто не на часі і є багато інших злободенних проблем в Ужгороді.

Починаючи від подачі води по графіку у ХХІ столітті, відсутності нормального асфальту по всьому місту, тротуарів, сучасних ливневок, каналізації, освітлення, і т.д. Закінчуючи... мером Андріївим під судом за розтрату(((

Але ідемо далі.
Що і для кого будували іноземці в Ужгороді чи під Ужгородом - це їх особиста справа. Головне, що вони знайшли землю мало не в центрі міста ("Гроклін"), бо була потреба та бажання... )))

Ви, невідомий, в курсі, скільки пустуючої землі у пром.зоні Ужгорода (вул. Промислова - "Турбогаз")?
Скільки цехів (людей) працює на величезних територіях "Турбогазу", "Електродвигуна", фурнітурного заводу, інших держ. підприємств Ужгорода?

Ви в курсі, інкогніто, що на пустій території колишнього м'ясо комбінату (за "Мочалкіним джазом") взагалі скотомогильник на 2-3 га?

Я можу ще довго "упражнятися" у пустих ділянках лише по місту (Дравці, Доманинці, Горяни, Радванка, Шахта, Компотний район).
А по сусіднім сіль.радам цей список ще довший))

Про це чудово відомо міськ. раді. Було би БАЖАННЯ...

Тому, чоловіче, просто збавте оберти по землі в Ужгороді чи районі. Це просто не ваша тема, тому не блудіть в ній...))

Ну, і, наостанок, просто порада.
Без схвалення ваших планів православною та греко-католицькою церквою, у вас ніколи і нічого не вийде ще років 15-20 з кремацією в Ужгороді.

Ні морально, ні економічно, ні як!
Просто "клієнтів" не буде. І все.
Ужгородці масово тікають за кордон від війни та економічної кризи в Україні. І кінця цьому, поки що, не видно, на жаль...

ужгородцю 2018-11-10 / 21:15:21
Так, іноземці викупили земельні ділянки, в основному в Ужгородському районі а не в Ужгороді (як думає ужгородець) й побудували на них сучасні виробництва для живих, а не... цвинтарі - для туземців!

Завдання ж влпди міста Ужгорода... подбати про ужгородців, й тільки придбанням землі під кладовища, але й побудувати крематорій! З 266 підписантів Петиції, можливо й не всі будуть поховані через кремацію, але саме вони уможливили для "європейського" Ужгорода вибір: бути похованим в землю й в труні чи інакше - через кремацію (чого не мусять розуміти окремі ужгородці)!

Коли ж місцева публіка патякає про те, що "Римо-католики, протестанти та іудеї з Ужгорода у більшості своїй виїхали давно. У більш багаті та цивілізовані країни світу", то це і відповіддю на питання - чи потрібен Ужгороду крематорій (позаяк люди виїхали саме туди ДЕ ВЖЕ Є крематорії)!

Скажу більше, відсутність крематорію та інших, життєво важливих інституцій сучасного міста у Європі - залишає останнє за поребриком цивілізації, що розуміє вже навіть неосвідчений українець!

Й останнє, про що вже писалось. Як тільки буде введена плата за землю під могилами (ну як має місце у Європі), більшість "набожних" та "віруючих" земляків, вкупі з "освідченими" ужгородцями... потягнуться в крематорій, скористатись послугами останнього!

ужгородець 2018-11-10 / 20:23:23

М-да-а... Оце, чоловіче без нікнейму, прогнав, так прогнав...
Так, не потрібне мені ваше ім'я і даром, нікнейм - це не ім'я)))
Але менше з тим.

Чоловіче, а хто взагалі порівнював якісь виробництва, де ви таке вичитали? У вас яка, вибачте, освіта? Чи ви вільно не володієте державною мовою?
Я писав, що іноземці ЗНАЙШЛИ І КУПИЛИ землю для власних потреб. І все.
На що чомусь не здатна ужгородська мерія.
А, головне, і у вас виникло питання "про сільради аж бігом")))

Тепер по християнам та Закарпаттю.
Чоловіче, а до чого ви згадали про релігійність всього Закарпаття, коли комунальна кочегарка планується в Ужгороді (знову питання: у вас яка, вибачте, освіта? Чи ви вільно не володієте державною мовою?)?

А по Ужгороду я вам можу із певністю сказати, що десь до 80-85 відсотків ужгородців - це православні та греко-католики (відкриті церковні джерела та 120 тис. населення Ужгорода).

Римо-католики, протестанти та іудеї з Ужгорода у більшості своїй виїхали давно. У більш багаті та цивілізовані країни світу (відкриті церковні джерела).

Тобто, я до чого веду. Більшості ужгородців саме за релігійними поглядами ваша комунальна кочегарка точно не потрібна. І це однозначно!
Але питання, на яке ви уникаєте відповіді, залишається відкритим. Бажаючих бути кремованими після смерті немає в більшості, я впевнений, навіть серед тих 256 підписантів петиції.

Виходить ви розраховуєте, що вам створять комунальне підприємство "Кочегарка" заради невідомо кого і навіщо?

Списки "клієнтів" ваші де, чоловіче? - Якщо нема, то і бесіди нема.
А є чиста нагальна потреба в Ужгороді виділяти гроші та оголошувати ВІДКРИТИЙ тендер на покупку землі під цвинтар.
Ось якось так, чоловіче без нікнейму)))

ужгородцю 2018-11-10 / 15:23:14
А хто сказав, що всі жителі Закарпаття... християни? Й, потім - католики по всій Європі (невже Закарпаття для окремих ужгородців - більше Азія?!) давно за кремацію небіжчиків!

Порівнювати діяльність таких виробництв, як "Ядзакі", "Гроклін", "Джейбіл", "Автопорт" тощо з... кладовищами може тільки кретен, пардон!

Й останнє, але головне: в Україні приватні крематорії - заборонено. Тому, з "приватним бізнесом на кочегарці" - не по адресу!

P.S. Як тільки напишете своє прізище, а не ховатиметесь за "ужгородець" - зможете обвинувачувати інших.

ужгородець 2018-11-10 / 11:01:02

"Бла-бла-бла" - це у вас, "ужгородцю" без нікнейма.
"Хто сказав" - християнська церква так "сказала" щодо поховання своїх вірників.
А щодо, "з якого переляку" мають сіль.ради продавати - то треба СПОЧАТКУ ПРОПОНУВАТИ ЧЕРЕЗ ЗМІ нормальну ціну, то і земля знайдеться.

"Ядзакі", "Гроклін", "Джейбіл", "Автопорт", інші іноземці землі знаходять, а ужгородська влада вона що з Луни звалилася?

Ну, і головне питання, відповідь на яке ви так і не дали:
"...ті 256 підписантів цієї петиції дійсно готові бути кремірованими разом із своїми родичами після смерті?"

А взагалі у вас є хоч якийсь попередній список ужгородців, які згідні ПИСЬМОВО на кремацію???
Ось коли він у вас, друже без нікнейму, з'явиться, ось тоді і будете любіювати свій приватний бізнес на кочегарці(((

ужгородцю 2018-11-09 / 20:12:28
А хто сказав, що навалити на небіжчика 2 тони землі "гуманніше", ніж спалити померлого?

До відома: процедура кремації заборонена по відношенню до мерця, встановити особистість якого неможливо! Тим паче, що вартість поховання в труні та в землю, практично - тотожна кремації.

Ужгород "має" 9(!) кладовищ, які вже не діють, позаяк - переповнені! Сучасний цвинтар в Барвінку, який використовує обласний центр, вже на території Баранинської сільради! Тим більше, що кожна сільська рада дбає про своїх мешканців, то з якого переляку продаватиме... землю Ужгороду?!

Й останнє, але важливе: свідомий ужгородець підтримає альтернативу поховання шляхом кремації, позаяк в малоземельному Закарпатті такий підхід - є актуальним й на часі, незважаючи на окремих типів, які лякають громаду... насильним спаленням, що є - нісенітницею, звичайно!

Й насамкінець: варто ввести плату за землі під могилами (ну як це практикується у Європі, куди ніби зібрались всі українці та які вже хочуть - покращень!), як "набожні" та "віруючі" земляки... потягнуться в крематорій, скористатись послугами останнього!

А все решту: бла-бла-бла...

ужгородець 2018-11-08 / 22:47:51

Цікаво, а ті 256 підписантів цієї петиції дійсно готові бути кремірованими разом із своїми родичами після смерті? Чи вони це підписали, лише б понтонутись, як бородатий молодик, капец "демократ", з відеорепортажу?)))?

Це ж зрозуміло, що в Ужгороді намагаються легалізувати кремацію безхатченків та невпізнаних осіб, яких, мовляв, дорого ховати за християнським звичаєм на міському кладовищу.

Але, що виходить, на футбольні поля, собачі притулки земля і гроші у міському бюджеті є, а КУПИТИ землю під цвинтар (якщо по іншому її у мерії знайти не здатні!) для своїх громадян - грошей нема.
Так з таким міським бюджетом, який тепер є у Андріїва, територію ще одного "Барвінку" купити можна (навіть не у кредит) майже у любої сусідньої сільради...

Чи селяни Андріїв з Фартушком забули, де знаходяться їх сільські ради, на землях яких стоять їх будинки?

Ех... Ось так і "зроби з Івана пана...)))


земляк 2018-11-08 / 12:39:15
Ніякого "крематорію" в Ужгороді нема й ніколи не було! А те, що чиновники називають "стіно з нішею для урн", зветься... колумбарієм!

Тобто, живемо ще в совку, коли комунальщики вирішують: треба Ужгороду крематорій чи обійдуться ужгородці й цвинтарем в Барвінку, який ось-ось "поховає" під собою сусіднє сміттєзвалище, навіть, якщо у "Ледиди забрати землю в полі поряд", як радять окремі голодранці!

Валентині 2018-11-08 / 12:34:36
Кристи в "ході будівництва" садочків й шкіл - досить! У європі вже давно практикують приватні садочки ВДОМА й школи в які "не ходять", а вчать діток за допомогою мережі Інтернет!

Натомість, Крематрії в Україні - не можуть бути приватними...

Вуйко 2018-11-08 / 12:12:00
ШО будувати! А ЯК БУДАРI?

Світлана 2018-11-08 / 11:20:46
Треба будувати.

До вуйка 2018-11-07 / 23:33:52
Срати треба під дверима кабінету мера міста . Можна ще під дверима генича.
Або накрайняк де получиться .

Валентина 2018-11-07 / 21:35:05
Робити Вам нема чого? Школу та садочки будувати треба.Для кладовища заберить землю у Ледиди в полI поряд. Може опозицiуний блок проти ?А Ключевский нехай сам такий бiзнес вiдкрие.

Вуйко 2018-11-07 / 19:14:13
А послуги громадських вбиралень? ДЕ С...ТИ?

НОВИНИ: Соціо

10:59
Відключень електроенергії на Закарпатті у четвер не передбачається, "до окремої команди" – "Закарпаттяобленерго"
23:55
В Ужгороді пожежні навчалися ліквідовувати загорання у 16-поверхівці
19:23
"Закарпаттяобленерго" повідомило про відміну раніше "анонсованих" відключень електроенергії 20 листопада з 19:00 до 22:00
17:06
"Закарпаттяобленерго" повідомило про застосування графіка погодинних відключень електроенергії 20 листопада з 16:30 до 22:00
11:18
В Ужгороді рятувальники 2 дні планово навчатимуться ліквідовувати НС на 16-поверхівках
11:12
/ 1
У середу на Закарпатті електроенергію не відключатимуть – "Закарпаттяобленерго"
17:58
В ужгородському скансені та мукачівському замку відкриють резиденції святого Миколая
14:43
/ 4
У Мукачеві у 37 локаціях висадили 570 сакур, закуплених коштом мера
11:00
/ 1
У середу в Ужгороді прощатимуться з полеглим захисником Михайлом Шишкою
09:27
У вівторок на Закарпатті електроенергію не відключатимуть – "Закарпаттяобленерго"
21:39
/ 3
З понеділка на Закарпатті впроваджуються графіки погодинних відключень електроенергії
20:18
/ 1
Стало відомо про загибель Івана Савули з Дубового, що з червня вважався зниклим безвісти
19:32
Закарпатський сир "Лопта" здобув "срібло" на міжнародному конкурсі сирів у Португалії
18:09
У понеділок тимчасово не працюватиме ПП "Убля – Малий Березний" на кордоні зі Словаччиною
16:26
/ 6
На Закарпатті відбулася Всеукраїнська конференція військових капеланів УГКЦ
15:05
Годинник капітана пароплава Carpathia, що врятував пасажирів "Титаніка", продали за рекордні $2 млн
22:29
/ 1
Майже половина мукачівців їздять у громадському транспорті безкоштовно
14:53
Держдеп США знизив рівень ризиків для подорожей до 9 областей України, серед яких – Закарпаття
00:03
/ 2
Україна та ЄС розпочинають модернізацію пункту пропуску "Лужанка-Берегшурань" на кордоні з Угорщиною
23:56
Найстаріша жителька Іршавської громади Ганна Фечка відзначила 103-й день народження
23:14
/ 2
Із Закарпаття за час повномасштабної війни емігрували 300 тисяч місцевих жителів – Білецький
23:52
/ 28
"Я бізнес робила з митницею та прокуратурою": мама екскерівника Закарпатської МСЕК Веклинця про майно сина
20:49
/ 13
У позашляховику, що вночі в лісі біля Великої Угольки перекинувся в урвище, загинув настоятель тамтешнього скиту УПЦ МП Артемій (Пацкан)
19:22
/ 1
Зупиняючи московську орду на Донеччині поліг Руслан Капітан з Підгірного Іршавської громади
16:18
/ 5
Голова Закарпатської ОВА Мирослав Білецький зустрівся з правлячим єпископом МГКЄ владикою Теодором
» Всі новини