Про це пише Інститут масової інформації.
"Загалом, на них припало 80% від загальної кількості "джинси", що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ", – йдеться в матеріалі.
Зазначається, що у 3 кварталі року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі.
"Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу в десяти інтернет-ЗМІ", – кажуть дослідники.
50% "джинси" стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви. Зокрема, у новинах та компліментарних репортажах йшлось про Хресну ходу та святкування чергової річниці Хрещення Русі.
42% матеріалів з ознаками замовності були політичними, і 8% стосувалися комерційних компаній.
"Серед політичних матеріалів, найбільше джинси стосувалося діяльності партії "За життя" та її нового члена Віктора Медведчука – 30%", – стверджують в ІМІ.
Крім того, по 7% зафіксованої "джинси" стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко, по 6% – мера Дніправ Бориса Філатова та очільника "Громадянської позиції" Анатолія Гриценка.
Моніторинг тривав протягом 23-29 липня в десяти всеукраїнських інтернет-виданнях: УНІАН, "Обозреватель", "Цензор.нет", 112.ua, "Страна.ua", ТСН.ua, "Корреспондент.net", "Українська правда", "Ліга.net", Укрінформ