Керівництво міста неодноразово звертало на це увагу обслуговуючої компанії – «АВЕ Ужгород», із якою в жовтні 2012 року укладено договір на надання цих послуг.
Сьогодні відбулася зустріч в.о. Ужгородського міського голови, заступника міського голови Ігоря Фартушка, заступника міського голови Василя Гомоная, директора департаменту міського господарства Володимира Бабидорича, інших фахівців із керівництвом ТОВ «АВЕ Ужгород», зокрема з директором Наталією Якубик.
На зустрічі зазначалося, що із загальноміських сміттєвих майданчиків та майданчиків інших суб’єктів господарювання сміття вивозиться зі значним відхиленням від затвердженого графіка, що призводить до накопичення непотребу на майданчиках та довколишніх територіях, утворення стихійних звалищ, а відтак – погіршує санітарно-епідемічну ситуацію в місті.
Відповідно до санітарних норм та правил відходи у місці збору не повинні зберігатися більше доби, а в Ужгороді цей термін з середини липня неодноразово порушувався.
Власник контейнерів для сміття також зобов’язаний забезпечити їх миття та дезінфекцію – влітку не рідше одного разу на 10 діб, проте в Ужгороді таке очищення не проводиться. Транспортні засоби, які забирають сміття, наразі, як правило, перебувають в неналежному технічному та санітарному стані, не здійснюється уловлення фільтрату, що утворюється при переміщенні відходів, а це забруднює проїзні та пішохідні частини на маршрутах сміттєвозів.
Керівництво Ужгородської міської ради скерувало лист керівнику ТОВ «АВЕ Умвельт Україна» у Львові, в якому йдеться про ці факти, про те, що недотримання умов договору, укладеного з «АВЕ Ужгород», санітарних норм та правил призвело до різкого погіршення комфортного проживання ужгородців та здоров’я людей на території міста.
У зверненні зазначається, що відповідно до одного з пунктів договору впродовж 15 днів слід усунути всі проблеми в обслуговуванні Ужгорода з вивезення твердих побутових відходів. Якщо ж виявлені порушення не будуть усунуті, виконавчий комітет Ужгородської міської ради вдасться до кроків, спрямованих на дострокове розірвання договору про надання послуг із ТОВ «АВЕ Ужгород» та пошуку нового виконавця послуг із вивезення сміття.
Марія 2018-10-04 / 09:41:29
В нас в гуртожитку склалася така ситуація по вулиці Верещагіна.Керівник ОСББ подав документи в АВЕ кількість зареєстрованих осіб проживаючих.А в наявності проживає на багато більше.Якщо в кімнаті зареєстрована одна людина,а там проживає четверо так цей договір правельний.Звернулися до АВЕ,сказали що ми повині звернутися до керівника,щоб він подав документи по наявності зареєстрованих осіб,а рядом написав кількість проживаючих.На що наш керівник відповів,що він нічого переписувати не буде.Вас що жаба давить.Як правельно?
Верховинець 2018-08-10 / 10:57:39
садовий приіжжав до землячка стрийського свого Андрііва якраз по темі Сміття!!! Треба віджати АВЕ австрійське і пустити в Ужгород львівську фірму по сміттю в долі з Андріівими ненажерливими пацюками
Комунальник 2018-08-10 / 10:33:57
Так ! Андрііви та компанія роблять усе , щоб віджати вивіз сміття. Новий шлях до збагачення.
Ужок 2018-08-09 / 22:14:06
Но і шо, кіть баків наклали і будуть їх мити? А де є сміттєпереробний завод? Будується?
Ужгород 2018-08-09 / 21:47:50
Вже андріїв хоче віджати для своєї сімї в сміттєвий бізнес.Час підтвердить мої слова.