Виключно на конкурсних засадах заплановано визначення Оператора – суб'єкта господарювання, який забезпечуватиме роботу автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів (АСООП). Щоб перемогти у конкурсі, потрібно забезпечити ряд вимог, розроблених виконкомом Ужгородської міської ради.
На відміну від інших міст, виділення коштів із міського бюджету чи залучення кредитів для впровадження цієї системи не передбачається, – Оператор працюватиме, отримуючи відсоток від вартості квитків, розмір якого визначать на конкурсі.
Автоматизована система запроваджується на всіх автобусних маршрутах Ужгорода. Оператор повинен профінансувати усі витрати на її впровадження: закупівлю спеціальних пристроїв – валідаторів, їх встановлення, подальше обслуговування та експлуатацію власне АСООП, забезпечити справляння плати за проїзд безготівковими засобами (картками, смартфонами).
Автоматизована система повинна забезпечувати використання таких видів електронних квитків:
безконтактна банківська картка із технологією PayPass, PayWave;
паперовий квиток з QR-кодом;
безконтактна банківська картка пільговика із технологією PayPass, PayWave;
пристрій із підтримкою технології NFC;
оплата проїзду за допомогою QR-коду;
паперовий квиток, який видає водій після реєстрації в системі АСООП, при оплаті проїзду готівкою в салоні.
Передбачається, що електронний квиток може бути:
– з обмеженням терміну дії (на місяць, квартальний, учнівський тощо);
– із можливістю готівкового/безготівкового поповнення;
– на визначену кількість поїздок;
Крім того, автоматизована система повинна забезпечувати можливість запровадження та використання додаткових видів електронних квитків.
Пасажири в Ужгороді матимуть право на проїзд виключно після реєстрації електронного квитка через валідатор.
Громадян, які мають пільги на проїзд, а місце проживання зареєстровано в Ужгороді, міська рада безплатно забезпечать електронним квитком – безконтактними банківськими картками пільговика.
Пасажир (крім тих, хто матиме електронний квиток пільговика) зможе оплачувати повну вартість проїзду іншого пасажира своїм електронним квитком.
Чи провели реєстрацію через валідатори всі пасажири автобуса –контролюватиметься, застосовуватимуться штрафи.
Компенсації перевізникам за пільговиків будуть проводити, враховуючи проїзд виключно за електронними квитками.
Пропозиції та зауваження до проекту про електронний квиток і автоматизовану систему можна подавати письмово у відділ транспорту, державних закупівель і зв’язку Ужгородської міської ради (88000, м. Ужгород, пл. Поштова, 3, каб. 208) або надсилати на електронну адресу відділу.
OSCE 2018-08-04 / 21:59:06
Цікаво скільки протримаються ці валідатори під час зливи, коли з цуравої криші буде їх заливати.
Ужгородська міська рада та мер 2018-08-04 / 07:01:56
Чекайте підняття тарифів до рівня киівських маршруток.
Сергій 2018-08-03 / 20:29:49
В Ужгороді немає маршруток. Це або перероблені вантажівки, або псячі будки. Невідомо за яку величину хабара вони пройшли техогляд у "МВС". Дакуємо меру!
ррр 2018-08-03 / 19:42:51
Нехай би спочатку запровадили чисті та безпечні маршрутки а не брудні,смердючі та обдерті,з липкими від бруду пасажирськими кріслами транспортні засоби.